Patrick123 Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Glitrende kommentering nå. "Sneijder... Robben... Kuyt... Robben... van Persie... Robben... Sneijder..." Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Hold kjeft Van Gaal. Før du klager over filming kan du ta en prat med dine egne spillere først Akkurat det der gjelder nok de fleste trenere. Lenke til kommentar
kwah Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 hva faen gjør en autist i nrkstudio? Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Carlsen gjettet 60-40 possession til Nederland, fasit er 62-38. Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 hva faen gjør en autist i nrkstudio? Hva faen gjør det deg at fyren er autist? Han er uansett 15 ganger smartere enn deg. 4 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 (endret) hva faen gjør en autist i nrkstudio? Han er ikke autist, men Magnus kommenterer VM. Endret 5. juli 2014 av noctua_nh-d14 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 hva faen gjør en autist i nrkstudio? Er der. Lenke til kommentar
Parallellakseteoremet Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 (endret) hva faen gjør en autist i nrkstudio? Hva faen gjør det deg at fyren er autist? Han er uansett 15 ganger smartere enn deg. Til informasjon er han ikke autist. Det er heller ingen korrelasjon mellom å være god i sjakk og å være smart. Endret 5. juli 2014 av Parallellakseteoremet Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Hvilken sang var det de begynte å spille under den "outroen"? Den delen av "party-sangen"? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Hva er det Magnus Carlsen gjør i studio? Fyren virker helt lost. Syns han gjør det helt greit jeg. NRK har hatt mange gjester som har vært verre enn han de siste ukene... Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 "Her svikter det i presisjonen" sier Lise. Var jo den største sjansen i kampen og den eneste ordentlige gode kontringen til nederland. Klavenes er talentløs. Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 hva faen gjør en autist i nrkstudio? Hva faen gjør det deg at fyren er autist? Han er uansett 15 ganger smartere enn deg. Til informasjon er han ikke autist. Jeg har en sønn som er autist. Carlsen er garantert ikke autist. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Hvilken sang var det de begynte å spille under den "outroen"? Den delen av "party-sangen"? Jeg husker bare én sang, Younger, Kygo remix. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Det han Carlsen virker syns jeg, er veldig nerveløs. Virker unormalt lite berørt av nerver. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Hvilken sang var det de begynte å spille under den "outroen"? Den delen av "party-sangen"? Jeg husker bare én sang, Younger, Kygo remix. Den var det, danke skjønn. Lenke til kommentar
Parallellakseteoremet Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Det han Carlsen virker syns jeg, er veldig nerveløs. Virker unormalt lite berørt av nerver. Han er vant til massevis av intervjuer og pressekonferanser fra sjakkverdenen. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Det han Carlsen virker syns jeg, er veldig nerveløs. Virker unormalt lite berørt av nerver. Han er så laidback at det til tider kan virke som han går på noe rart. Når han var yngre framsto han derimot som kjempenervøs. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Tippeligaen All-Stars gjør en temmelig god prestasjon, syns jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå