ahpadt Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 NRK som sammenligner Costa Rica med Norge... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2014 Hva er det Magnus Carlsen gjør i studio? Fyren virker helt lost. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Man skal ikke undervurdere et lag som har slått Uruguay 3 - 1 og Italia 1 - 0. Holder en knapp på Holland om Robben holder samme nivå som tidligere i mesterskapet. Har ikke Magnus Carlsen spilt litt fotball med sin sjakklærer Simen Agdestein som er en habil norsk fotballspiller? Mangnus Carlsen er vel dermed ikke uten fotballkunskaper. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Carlsen har nok masse kunnskap om fotball, det er nok heller aspergersen som gjør at han virker litt fjern. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Håper Costa Rica overrasker igjen. Kan ikke fordra Nederland. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Tørte ikke sette peng på Nederland i dag. Nå håper jeg på et fotball viduner. Heya Costa Rica . Ps Tror ikke jeg skjønner hva alle syns er så fælt med Eric Solér, men ok Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Ps Tror ikke jeg skjønner hva alle syns er så fælt med Eric Solér, men ok Ekstremt lite peiling, påpeker bare det åpenbare og er alt for sta i sin sak. Ble temmelig oppgitt igår over hvor fast bestemt han var på å kritisere enkeltspillere hver gang de rørte ballen uansett hva, inkludert Özil. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Var også hysterisk morsomt når han var så bestemt på at det var en offisde at han nektet å godta at det ikke var det når reprisen helt klart viste at det ikke var det. ´ Lenke til kommentar
Espp Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 (endret) Enig med du. De første 5-15 har vært bra, for så å bli grusomt kjedelige. Håper på 3 eller flere mål og tempo. Edit: glemte å gå til siste side. Innlegget var ment som et svar på Knipsolini innlegg for over en time siden. Endret 5. juli 2014 av ESPP Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Costa Rica spiller med en 1-4-5-formasjon, ifølge Erik "Football Genius" Solér. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 NRK som sammenligner Costa Rica med Norge... Rundt samme folketall syns jeg de sa? Ja Uruguay har jo mindre folk en Norge og se hva de klarer få fram. En dag kan Norge også komme langt i et VM tror jeg. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Overraskende at de klarer å uttale Robben sitt navn riktig. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Overraskende at de klarer å uttale Robben sitt navn riktig. De uttaler det vel "rett frem" som alle andre gjør? Solér uttalte akkurat Kuyt feil, men det er jo ikke noe sjokk. Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 NRK som sammenligner Costa Rica med Norge... Rundt samme folketall syns jeg de sa? Ja Uruguay har jo mindre folk en Norge og se hva de klarer få fram. En dag kan Norge også komme langt i et VM tror jeg. Den dagen blir lenge til, her i landet skal vi ikke fostre frem vinnere i fotballen. Bare en stor gjeng hvor ingen er bedre enn den andre. Ser jo det i barne og ungdomsfotballen. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Hold kjeft Van Gaal. Før du klager over filming kan du ta en prat med dine egne spillere først Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Herlig frispark fra Snejder! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå