Gå til innhold

Kamptråd - Nederland vs Costa Rica (kvartfinale)


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Van Gaal er genial? Hvis Kruul har jobbet med og er mer rustet for å stå i straffekonk enn Cillessen er det jo et helt naturlig og i beste fall et nødvendig valg å gjøre.

 

Lista for genialitet må ligge høyere enn som så.

 

Shhh. La United-fansen bygge opp forventningene sine til neste sesong slik som med Moyes.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Jadaaaaa! Van Gaal is a genius!!

Nja, i så fall hadde de vel slått CR i ordinær tid. ;)
Man kan ikke skylde på Van Gaal at spillerne sløste bort så mange sjanser. Nederland vant fullt fortjent.

Synes det er søtt at du kaller Van Gaal et geni etter denne kampen. Så arrogant hadde han sikkert så lite tro på straffer at han bare sa til Krul at han skulle øve på det. Trengs ikke et geni for slik. Han er ikke et geni når han må gå til straffekonk mot Costa Rica. Det er veldig Mourinho-esque.

Jeg tviler på at Krul et den eneste keeperen i dette VM som har øvd på straffer.

Van Gaal sa også på en pressekonferanse at det blir en vanskelig kamp. Kan garantere deg at det bytte ikke var noe han kom på 20 minutter før.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

For noen straffer fra Nederland. Det kan ikke gjøres bedre!

 

Der har England noe å lære. Det beste laget vant tross alt. Den hollandske reservekeeperen fylte jo halve målet. Taktisk bra trekk å sette ham inn. Da kan fortsatt mitt tips om finale mellom Hollad og Brasil så til der Brasil vinner. Føler med Brasil nå som de har mistet Neymar. Tror allikevel de vinner på tempo.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Van Gaal er genial? Hvis Kruul har jobbet med og er mer rustet for å stå i straffekonk enn Cillessen er det jo et helt naturlig og i beste fall et nødvendig valg å gjøre.

 

Lista for genialitet må ligge høyere enn som så.

Må si at han er ganske genial som har fått Nederland til semifinalen når ingen trodde de ville gjøre det i nærheten av så godt.
Lenke til kommentar

 

 

Nederland med to keeperhelter. Van Gaal <3 Flott bytte. Krul redder to straffer. Går riktig vei alle gangene.

Han satser ikke. Skal vanskelig gjøres å gå feil da.

 

Hva har van Gaal gjort som er så genialt? Straffekonk mot CR? Med all respekt å melde.

Var det ikke CR som fortjente så mye skryt for å ha slått så mange store lag? Og det var jo ikke mange som trodde at Nederland skulle komme så langt.

 

Som Van Gaal sa: hvordan har vi plutselig blitt en av favorittene?

 

Hør, van Gaal blir ikke genial bare fordi han er den nye manageren i United. Nederland trengte straffer for å slå CR som på forhånd var kvartfinalenes desidert største underdog. I mine øyne er det langt, langt unna genialt. Har spillerne sin del av skylden? Selvsagt! Jeg sliter uansett ekstremt med å se hva van Gaal har gjort som har vært så genialt inn mot denne kampen, men så tror jeg også du hadde sagt det samme om Tom Nordlie, Svennis eller Beckham hadde stått ved roret for Nederland.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Van Gaal er genial? Hvis Kruul har jobbet med og er mer rustet for å stå i straffekonk enn Cillessen er det jo et helt naturlig og i beste fall et nødvendig valg å gjøre.

 

Lista for genialitet må ligge høyere enn som så.

Må si at han er ganske genial som har fått Nederland til semifinalen når ingen trodde de ville gjøre det i nærheten av så godt.

 

 

van Gaal har vært under kjempemye kritikk i Nederland. Han har også selv sagt at spillermaterialet han har ikke er eksepsjonelt. Å komme til semien med et sånt lag er et sterkt resultat.

Lenke til kommentar

 

 

Van Gaal er genial? Hvis Kruul har jobbet med og er mer rustet for å stå i straffekonk enn Cillessen er det jo et helt naturlig og i beste fall et nødvendig valg å gjøre.

 

Lista for genialitet må ligge høyere enn som så.

Shhh. La United-fansen bygge opp forventningene sine til neste sesong slik som med Moyes.

Nå er jeg forvirret. Hva var det Moyes gjorde forrige sommer som bygget opp forventingene våre? Å signere Fellaini til £27m?
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Nederland med to keeperhelter. Van Gaal <3 Flott bytte. Krul redder to straffer. Går riktig vei alle gangene.

Han satser ikke. Skal vanskelig gjøres å gå feil da.

 

Hva har van Gaal gjort som er så genialt? Straffekonk mot CR? Med all respekt å melde.

Var det ikke CR som fortjente så mye skryt for å ha slått så mange store lag? Og det var jo ikke mange som trodde at Nederland skulle komme så langt.

 

Som Van Gaal sa: hvordan har vi plutselig blitt en av favorittene?

men så tror jeg også du hadde sagt det samme om Tom Nordlie, Svennis eller Beckham hadde stått ved roret for Nederland.

Ja de har alle en eeksepsjonell CV..
Lenke til kommentar

Van Gaal er genial? Hvis Kruul har jobbet med og er mer rustet for å stå i straffekonk enn Cillessen er det jo et helt naturlig og i beste fall et nødvendig valg å gjøre.

 

Lista for genialitet må ligge høyere enn som så.

Det er jo ikke genialt, men høyst utradisjonelt og uvanlig å gjøre dette valget og i tillegg lykkes så til de grader med det. Har selvsagt intet med genialitet å gjøre men gode valg i kombinasjon med flaks har ofte blitt kalt genialt....
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

 

 

 

Nederland med to keeperhelter. Van Gaal <3 Flott bytte. Krul redder to straffer. Går riktig vei alle gangene.

Han satser ikke. Skal vanskelig gjøres å gå feil da.

 

Hva har van Gaal gjort som er så genialt? Straffekonk mot CR? Med all respekt å melde.

Var det ikke CR som fortjente så mye skryt for å ha slått så mange store lag? Og det var jo ikke mange som trodde at Nederland skulle komme så langt.

 

Som Van Gaal sa: hvordan har vi plutselig blitt en av favorittene?

 

Hør, van Gaal blir ikke genial bare fordi han er den nye manageren i United. Nederland trengte straffer for å slå CR som på forhånd var kvartfinalenes desidert største underdog. I mine øyne er det langt, langt unna genialt. Har spillerne sin del av skylden? Selvsagt! Jeg sliter uansett ekstremt med å se hva van Gaal har gjort som har vært så genialt inn mot denne kampen, men så tror jeg også du hadde sagt det samme om Tom Nordlie, Svennis eller Beckham hadde stått ved roret for Nederland.

 

 

Ønsker man å bli geniærklært, er fotball selvsagt stedet å prøve seg først.

Lenke til kommentar

 

Van Gaal er genial? Hvis Kruul har jobbet med og er mer rustet for å stå i straffekonk enn Cillessen er det jo et helt naturlig og i beste fall et nødvendig valg å gjøre.

 

Lista for genialitet må ligge høyere enn som så.

Må si at han er ganske genial som har fått Nederland til semifinalen når ingen trodde de ville gjøre det i nærheten av så godt.
Eeeh, nei. Men må si han har gjort en god jobb.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

@kgun Tror du virkelig at jeg snakker om geni på "vitenskapsnivå"?

Har du aldri hørt det uttrykket innen fotball før?

 

Jo så ofte at det er gått inflasjon i det.

Lenke til kommentar

 

 

Van Gaal er genial? Hvis Kruul har jobbet med og er mer rustet for å stå i straffekonk enn Cillessen er det jo et helt naturlig og i beste fall et nødvendig valg å gjøre.

 

Lista for genialitet må ligge høyere enn som så.

Må si at han er ganske genial som har fått Nederland til semifinalen når ingen trodde de ville gjøre det i nærheten av så godt.
Eeeh, nei. Men må si han har gjort en god jobb.
Mer enn en god jobb. På papiret så er de kanskje det svakeste laget av de fire gjenværende.
Lenke til kommentar

Alle har hørt det uttrykket bli brukt, og det blir som regel brukt fullstendig malplassert og i forbindelse med en opphausing.

 

Noe som gjelder dette tilfellet også. Det blir FEIL etter denne kampen. Det var en snedig og god avgjørelse. Men det hadde vært like "genialt" å byttet inn en annen spiller som avgjorde kampen Før straffene.....

Lenke til kommentar

 

Van Gaal er genial? Hvis Kruul har jobbet med og er mer rustet for å stå i straffekonk enn Cillessen er det jo et helt naturlig og i beste fall et nødvendig valg å gjøre.

 

Lista for genialitet må ligge høyere enn som så.

Det er jo ikke genialt, men høyst utradisjonelt og uvanlig å gjøre dette valget og i tillegg lykkes så til de grader med det. Har selvsagt intet med genialitet å gjøre men gode valg i kombinasjon med flaks har ofte blitt kalt genialt....
Joda, helt enig her. Store uttrykk er en del av fotballen, og romantiseringen av Van Gaal skjer jo nesten utelukkende av United-supportere. Kan skjønne det ettersom han blir en spennende manager for United.

 

I dette VM'et har han gjort gode-, men få geniale valg.

Lenke til kommentar

 

 

Van Gaal er genial? Hvis Kruul har jobbet med og er mer rustet for å stå i straffekonk enn Cillessen er det jo et helt naturlig og i beste fall et nødvendig valg å gjøre.

 

Lista for genialitet må ligge høyere enn som så.

Shhh. La United-fansen bygge opp forventningene sine til neste sesong slik som med Moyes.

Nå er jeg forvirret. Hva var det Moyes gjorde forrige sommer som bygget opp forventingene våre? Å signere Fellaini til £27m?

 

 

Ikke spør meg. Jeg er ikke United supporter. Men 90% av dere trodde før forrige sesong at dere skulle igjen være med å kjempe om tittelen. Om mener Van Gaal er et geni når han må gå til straffekonk mot CR så må du være forberedt på å bli skuffet neste sesong.

Lenke til kommentar

 

 

 

Van Gaal er genial? Hvis Kruul har jobbet med og er mer rustet for å stå i straffekonk enn Cillessen er det jo et helt naturlig og i beste fall et nødvendig valg å gjøre.

 

Lista for genialitet må ligge høyere enn som så.

Må si at han er ganske genial som har fått Nederland til semifinalen når ingen trodde de ville gjøre det i nærheten av så godt.
Eeeh, nei. Men må si han har gjort en god jobb.
Mer enn en god jobb. På papiret så er de kanskje det svakeste laget av de fire gjenværende.

 

 

Et lag med Schnejder, Robben og Van Persie på topp klarer ikke å score mot et lag som har en RBK-back i forsvarsfireren. Geni indeed.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...