Mr. President™ Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Hvor er Edwin når du trenger han?Retired Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Spent på myntkastet. Taperen av det har statistisk kun 40 % sjanse for å vinne. Nei. De har ikke 40% sjanse på å vinne. Det er 40% av de som taper myntkast som vinner. Stor forskjell. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Jeg kan ikke huske å ha sett før at det byttes inn en keeper kun for en straffekonk. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Spent på myntkastet. Taperen av det har statistisk kun 40 % sjanse for å vinne. Nei. De har ikke 40% sjanse på å vinne. Det er 40% av de som taper myntkast som vinner. Stor forskjell. Godt poeng. Et lite minus til Nederland der altså. Første bom Costa Rica fuck. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Jeg kan ikke huske å ha sett før at det byttes inn en keeper kun for en straffekonk. Nei den var ny Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Hva faen er det Erik Solèr snakker om, snakker om hva som blir best av å kaste seg som Costa Rica's keeper, eller å stå rolig med svære armer som Tim Krul. Mulig jeg hørte helt feil og men. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Jeg kan ikke huske å ha sett før at det byttes inn en keeper kun for en straffekonk.There's only ONE Gaal. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Kunne ikke Robben bomma der da Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Gi gult til Krul da. Herregud. Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Krul burde få kort for det der.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå