kwah Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 håp er vel og bra. men dette blir nok en lett match for argentina. hva var det jeg sa? Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 "håp er vel og bra. men dette blir nok en lett match for argentina." 3 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Argentina har spilt 450 minutter + tillegg uten å imponere noen. Hvis de vinner VM på denne måten så gir jeg opp fotballen. Drittkjedelig fotball. 4 Lenke til kommentar
magb Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Det er ikke ofte Messi bommer på en slik mulighet gitt. Ellers synes jeg Belgia burde startet med Lukaku eller byttet han inn tidligere. Kunne også brukt Januzaj for å trenge igjennom det argentisnke forsvaret. Det ble litt i overkant mye Drillo pasninger opp mot Tore Andre Flo.. nei Feillaini mente jeg. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 håp er vel og bra. men dette blir nok en lett match for argentina. hva var det jeg sa? Ja de vant med god margin. Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Nok ein kamp der Mirallas og Lukaku ikkje får spele saman, svakt av manageren. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 håp er vel og bra. men dette blir nok en lett match for argentina. hva var det jeg sa? At dette skulle bli en lett match for Argentina. Det ble det ikke. Ergo, du tok feil! Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Møkka kamp, akkurat som de andre. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå