Jakobk Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 (endret) håp er vel og bra. men dette blir nok en lett match for argentina. Ja. Og nei. Argentina har et veldig bra angrep, Di maria og en solid RB, men mittforsvaret og keeper er nok ikke topp klasse. Belgia har verdens kanskje beste keeper i Courtois, solide Kompany som kaptein og bauta i forsvaret, samt Hazard og flere andre store talenter som begynner å etablere seg solid. Dette er langt fra avgjort. Argentina er kanskje favoritter, men det blir ingen stor bombe for meg ihvertfall om de ryker. Men, vi får si som Rudolf Blostrupemoen; Time will show Endret 5. juli 2014 av noctua_nh-d14 Lenke til kommentar
ChFN Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 (endret) Vil Di Maria få målgivende på den? Edit: selv om den var via en spiller Endret 5. juli 2014 av unitedmann_CFN Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Argentina er fryktelig passive i kontringene nå på en null, dette kan bli deres bane. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Dårlig kamp nå. Belgia presset en stund etter målet, men nå er det bare tull. Argentina på sitt verste. Forundrer meg ikke om Belgia vinner. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Alle tre kvartfinalene så langt har vært preget av en tidlig scoring og at det ledende laget skal "kontrollere" inn en ledelse på ett mål. Fryktelig kjedelig å se på, og ikke minst en dårlig strategi. Derfor håper jeg at Belgia scorer nå! Lenke til kommentar
magb Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Fellaini ass.. 100% treffsikkerhet på beina til Messi i dag Lenke til kommentar
oOF Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Alle tre kvartfinalene så langt har vært preget av en tidlig scoring og at det ledende laget skal "kontrollere" inn en ledelse på ett mål. Fryktelig kjedelig å se på, og ikke minst en dårlig strategi. Derfor håper jeg at Belgia scorer nå! Underholdningsverdien har dalt siden de innledende rundene ja. Lenke til kommentar
magb Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Der skulle det vært kort på Kompany og frispark. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Herregud for en kjedelig kamp Baah Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Igjen blåses det av FØR tiden er ute, og når ballen var i spill kun halvparten av overtiden. Jeg HATER dommerne i dette VMet. Ingen som har vært god. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Faen, så close for Lukaku & Co på slutten. Godt keeperspill av Curtouis også. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 zzzzzzz. Hadde gjort seg med en scoring der helt på tampen etter at Messi dreit seg ut. 1 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Herlig at Argentina går videre. Håper de knuser Nederland om de slår CR. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Nok en tam kamp. Med mindre Costa Rica overrasker ser det mørkt ut for resten av VM sett med nøytrale øyne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå