ahpadt Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 blir nok rundt 4-0 til brasil denne kampen. men tror ikke de vinner hele vm. husk: colombia er et mye dårligere lag enn brasil. Du må ha sett noen andre Colombia-kamper enn meg. 7 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Hadde vært jævlig gøy om Colombia tok seg videre. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Nå begynner oppkjøringen på Sportscanalen. Tipper dette blir litt av en match. Håper på Colombia men regner med Brazil går videre. Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Håper for all del at Colombia skal klare dette, har etter min mening vist seg å være ett bedre lag i det siste enn Brasil! Colombia+1 til 2,10 er mitt spill for kvelden Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Lurer på hvem av dem som ikke kan stille i gul drakt i dag. Vet ikke om det har betydning, men. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Lurer på hvem av dem som ikke kan stille i gul drakt i dag. Vet ikke om det har betydning, men. Brasil i gult. Colombia i rødt. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Lurer på hvem av dem som ikke kan stille i gul drakt i dag. Vet ikke om det har betydning, men. Brasil spiller vel som hjemmelaget i hver kamp? Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Blir spennende å se om det blir noe James-magi! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Har de endelig tatt vekk Fred eller? Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Fred har klippekort på landslaget. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Skal de vinne VM må Fred ut av 11ern! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2014 Glem det, de skal ikke vinne VM. Heia James! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Hahahaha... de spiller Fred enda! :rofl: Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Rodriguez og Cuadrado skal rive i stykker forsvaret til Brasil. ¡Viva Colombia! Lenke til kommentar
Espp Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Skjønner ikke hvorfor de bruker Fred. Ville heller hatt Hulk eller Neymar der og satt noen andre på kant (William?!..) Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 ..... Glemte helt at kampen hadde startet. Skammer meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå