Latias Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Brasil - Colombia Fotball-VM, kvartfinale 04-07-2014 Kl. 22:00 Estádio Castelão Vises på: TV2 1 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 For stemningen i Brasil sin del håper jeg Brasil vinner. For fotballens del håper jeg Colombia vinner. Syns Colombia har vært et av de - kanskje DET - sterkeste lagene i dette VM. 2 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Har blitt småforelska i Colombia, så håper de går videre.. 1 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Brasil har ikke fått ut potensialet i laget sitt overhodet så langt, men spørs om de ikke tar det nå. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Håper og tror at Colombia tar dette, fortjener det så sykt mye mer! 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 En morsom kamp i møte. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 For stemningen i Brasil sin del håper jeg Brasil vinner. For fotballens del håper jeg Colombia vinner. Syns Colombia har vært et av de - kanskje DET - sterkeste lagene i dette VM. ^ Dette. Kunne ikke oppsummert det bedre selv. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Hadde vært rått om Colombia tok den her, men tror Brasil får klora til seg en knepen seier uten å imponere, som de har gjort de andre kampene. Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Hadde vært rått om Colombia tok den her, men tror Brasil får klora til seg en knepen seier uten å imponere, som de har gjort de andre kampene. Hadde vert rått for tippekupongen min! :-P Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 To av mine forhåndsfavoritter møtes alstå og bare ett av lagene kan gå videre. For en spiller og for et mål: Inntil videre er James Rodriguez bedre enn Neymar og Messi Video av målet: Colombianere har jo tradisjon for eksotiske opptredener på banen: Noen bedre redning enn Rene Higuita's redning i en kamp mot England i 1995? Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Tenkte jeg skulle sette penger på Brasil i morra, da det alltid går til helvete når jeg spiller på Oddsen, go Colombia Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Brasil har vel en "12 spiller" med hjemmebanefordel. For øvrig et glimrende VM så langt. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Har satsa U denne kampen ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Colombia vinner VM. Lenke til kommentar
kwah Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 blir nok rundt 4-0 til brasil denne kampen. men tror ikke de vinner hele vm. husk: colombia er et mye dårligere lag enn brasil. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 husk: colombia er et mye dårligere lag enn brasil. Basert på hva? Jeg stemmer imot mtp prestasjoner i de siste kamper. 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Ekstraomganger. Forhåpentligvis ender det med J-Rod show! Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Håper på Col, men har en vond følelse av knepen Brasilseier igjen, Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Tenkte jeg skulle sette penger på Brasil i morra, da det alltid går til helvete når jeg spiller på Oddsen, go Colombia Satt penger på noe mindre sansynlig: Columbia vinner over Brasil Tykland - France er Uavgjort etter 90 spillte (mulig den går til helvete nå som halve tyskland ligger slakke med forkjølelse.....) Arg - Belg er uavgjort etter 90 og.... Costa Rica slår Nederland (ikke at jeg håper dette, men gav meg en temmelig pen odds...! ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Tenkte jeg skulle sette penger på Brasil i morra, da det alltid går til helvete når jeg spiller på Oddsen, go Colombia Satt penger på noe mindre sansynlig: Columbia vinner over Brasil Tykland - France er Uavgjort etter 90 spillte (mulig den går til helvete nå som halve tyskland ligger slakke med forkjølelse.....) Arg - Belg er uavgjort etter 90 og.... Costa Rica slår Nederland (ikke at jeg håper dette, men gav meg en temmelig pen odds...! ) Poenget er ikke om oddsene er pene, men om de er underspilte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå