mariusski Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Hei! Jeg har en harddisk som er en Toshiba 500 GB som jeg kjøpte egentlig for å bruke den som PVR-harddisk til Philips TV-en min. Det er en smartTV som bare trengte harddisk til å brukes som PVR. Da jeg ikke brukte denne funksjonen (selv om den funket) så hadde jeg tenkt til å overføre noen filer til denne harddisken. Og som overskriften sier så finner jeg ikke harddisk på "min datamaskin", men jeg finner den i diskbehandling. Det er noe som på en måte er kryptert eller noe liknende. Noen som kjenner til problemet? Legger med PrintScreen av diskbehandling. Takk for svar Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Den er kryptert for at du ikke skal få tilgang til filmer, serier og programmer du har tatt opp. Formater disken så skal den funke fint. Lenke til kommentar
mariusski Skrevet 1. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2014 Hvordan formaterer jeg den når jeg har ingen tilgang til harddisken? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Har du prøvd å høyreklikke der du har ringet rundt med rødt i diskbehandling. Slett partisjon. Lag ny. Lenke til kommentar
mariusski Skrevet 1. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2014 Nå høyreklikket jeg og trykte det eneste som gikk an. "Slett volum". Da forsvant den og ingen ting mer skjedde. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 du må opprette en ny partisjon og dedikere en stasjonsbokstav på disken også før du kan bruke den. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 (endret) Guide: Endret 1. juli 2014 av syar2003 Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Dersom du legger inn filer på disken for å se de på TVen tror eg ikkje det vil fungere. TVen vil ikkje bruke disken når den er formatert på PCen, den vil insistere på å "klargjøre" den for bruk, dvs formatere på nytt og kryptere disken slik at den ikkje kan leses på PC igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå