Latias Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Frankrike - Tyskland Fotball-VM, kvartfinale 04-07-2014 Kl. 18:00 Estádio do Maracanã Vises på: NRK Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 (endret) Håper Tyskland vinner , ønsker å se Tyskland i finalen fordi jeg er i Tyskland når finalen spilles Endret 2. juli 2014 av Mr.Duklain 1 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Jeg håper på Tyskland også, selv om jeg har blitt imponert over hva Frankrike har fått til. De har jo ikke akkurat storspilt de siste mesterskapene. Ser ut som det kan ha løsnet nå. 2 Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Ser for meg uavgjort til fulltid (90 min) og så scorer Frankrike. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Ja, kanskje. Jeg tror det blir en jevn kamp i alle fall - og kanskje en 1-0-seier den ene eller andre veien. Tippa 0-1 i Prediction League. Så får vi se. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Regner med at France legger seg bakpå og satser på kontringer..Hmm tror France går videre.. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Visst ting er som de har vært siden 98, så er dette mesterskapet Frankrike skal gjøre det skarpt i igjen! Så tror de vinner denne! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 En europeisk kamp i møte. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Dette er den kvartfinalen jeg gleder meg mest til. Holder jo på Tyskland, så håper mest at de går videre, og aller helst hele veien, men Frankrike har også imponert meg, og vært mye bedre enn jeg trodde de skulle være. Begge disse lagene er gode nok til finale, og personlig skulle jeg ønske at det var der de møttes. Blir uansett et utrolig spennende oppgjør. 1 Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Noen som veit hvordan det ligger an med Hummels? Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Hummels er visstnok på bedringens vei, og er sannsynligvis spilleklar til i morgen! Kampen har forøvrig potensialet til å bli mesterskapets beste, så langt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 (endret) I følge dagens nyheter har flere av spillerne på det tyske laget pådratt seg en svak form for influensa så startelleveren er ikke klar. Måtte det mest velspillende laget vinne. Endret 3. juli 2014 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
hean Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Hummels er visstnok på bedringens vei, og er sannsynligvis spilleklar til i morgen! Kampen har forøvrig potensialet til å bli mesterskapets beste, så langt! Håper det... skal dog en del til for å slå Belgia - USA som er den mest underholdende kampen jeg har sett i VM/EM-historien, det eneset som manglet var straffespark. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Syns begge lagene har vært en fryd å se på i dette VMet. Tyskland holder jeg likevel en liten knapp på. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 VG "ekspertene" her 100% sikker på at Tyskland går videre. Jeg er ikke i nærheten av så sikker. Tror det blir en veldig jevn kamp, hvor Tyskland til slutt trekker det lengste strået. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 (endret) Syns begge lagene har vært en fryd å se på i dette VMet. Tyskland holder jeg likevel en liten knapp på. Ikke helt enig i det. Jeg har sett mye bedre kamper enn det de har prestert. Frankrike var i en relativt lett gruppe og Tysklands kamp mot Portugal var vel den beste kampen de presterte . Tyskland var nok i en hardere gruppe. VG "ekspertene" her 100% sikker på at Tyskland går videre. Jeg er ikke i nærheten av så sikker. Tror det blir en veldig jevn kamp, hvor Tyskland til slutt trekker det lengste strået. I følge historisk statistikk er nok Tyskland favoritt. Men fotball er ikke statistikk. Håper det beste laget vinner. Blir det grise fotball av det ene laget, holder jeg med det andre laget. I VM finalen i 2010 holdt jeg opprinnelig med Holland, men skiftet til Spania, da jeg så den fotballen Holland presterte. Det var bra for fotballen at det mest velspillende laget vant den gangen. Endret 4. juli 2014 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 VG "ekspertene" her 100% sikker på at Tyskland går videre. Jeg er ikke i nærheten av så sikker. Tror det blir en veldig jevn kamp, hvor Tyskland til slutt trekker det lengste strået. Disse "ekspertene" har også igjen og igjen hyllet Messi som en av VMs beste... Lenke til kommentar
kwah Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 håper det ikke blir så mye filming av thomas mueller igjen i denne kampen her sånn som han har gjort i alle de andre kampene Lenke til kommentar
kwah Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 hvor mye tror dere tyskland vinner? Lenke til kommentar
Jekay Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 hvor mye tror dere tyskland vinner? 3 - 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå