Gå til innhold

En litt skremmende jule fortelling


Anbefalte innlegg

Når juleaften feires i de tusen hjem så løper vi rundt treet med den fine stjernen som de tre vise menn fulgte til Jesus barnet.

 

Hvis du leser litt videre i bibelen om de tre vise menn så er det noe de kristne har glemt..

 

Satan skapte en stjerne som Herodes skulle følge til Jesus. Herodes som er kjent i bibelen som en av de som ville få Jesus drept!

 

Da er litt skummelt at folk "hyller" stjernen når de danser rundt treet.

 

Hvis dere tenker dere litt om så bruker satanister akkurat samme stjernen når de tilber sin gud. Altså Satan..

 

Liten tankevekker.. :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-23990

Ja men stjerner har da ikke sånne spisser!

De er jo runde som solen, siden... solen er en stjerne!

:o

Skammer meg over at jeg har måttet gå rundt et juletre med den satans stjernen på toppen. Hvor tåpelig går det an å være...

Lenke til kommentar
Xander^: Kan du gi meg eksakt henvisning til hvor det der står?

 

Google.

 

Satanic.

 

Christmas.

 

Star.

 

For ikke aa nevne Apollon, den udoedelige solguds foedselsdagsfeiring den 25 / 26 Desember....

 

Og hvis du oensker vi skal gjoere traaden om til aa handle om satanistiske hoeytider og symboler i kristendommen... :D:evil::D ...saa er jeg klar som et egg.

 

EDIT: *messer "satan, satan, satan" etc.*

Lenke til kommentar
Her er en side (som sikkert en del har sett før) om motsigelser i bibelen... syns denne kunne passe pitte litte grann inn her

 

Selvfoelgelig morsomt aa angripe kristne, men traaden har en topic.

 

Med mindre vi ikke-religioese oensker aa si til hverandre hvor enige vi er med hverandre, kan det da vaere en fordel aa ikke lasse paa for mye _forskjellig_.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...