Ueland Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 Det som kansje kan bli en ide er å samle alinux.no og opp under programmer.no da windows.no og blir langt inn under det. domenet alinux.no vil da peke til programmer.no/linux. Det som er problemet i dag er at vi ikke har nok folk til å administrere x sider, og dermed blir sammenslåinger løsninger som vil fungere bra både for lesere og "ansatte". any input? Lenke til kommentar
Langtind Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Hei, For meg så er det ikke så viktig hvor ting ligger, så lenge ting eksisterer... Så om dette vil frigjøre resurser slik at det skjer mer på linux-fronten er det en positiv greie!!! Målet må vel uansett være at det finnes Linux informasjon på norsk som når både de som er ukjent med Linux, men også nyttig / interessant for de som er litt mer erfarne. Arild Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Jepp -- Jeg ser jo at det er kommet en god del flere Linux nyheter på selve programmer.no siden i det siste da, så det vipper mot noe interessant :] Det hadde vært kjekt å fått noe i gang ja. Trenger ikke være stort - men hadde vært greit å kunne ha ting bra organisert fordi. Lenke til kommentar
Joffer Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 www.alinux.no gir meg: Forbidden You don't have permission to access / on this server. Apache/1.3.26 Server at www.alinux.no Port 80 Jeg vet ikke hva som er værst, at jeg ikke får se noen side, eller at det kjører en utdanket Apache versjon... svakheter i fleng (om det ikke er en masse bakoverporta patcher...) Lenke til kommentar
_mgr_ Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 må nesten spørre.. skjer det noe på denne fronten? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 23. april 2004 Forfatter Del Skrevet 23. april 2004 må nesten spørre.. skjer det noe på denne fronten? Litt kikking gir deg denne tråden: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=215498 Joffer: selv om en versjon står det betyr det ikke at hullene ikke er tettet. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Forslag (ikke i bruk): www.omlinux.no ? www.altomlinux.no ? Lenke til kommentar
sim Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Forslag (ikke i bruk): www.omlinux.no ? www.altomlinux.no ? Man har jo allerede domenet alinux.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå