sim Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Den pingvinen dere bruker - hvem har designet den? Er det greit at jeg bruker den på en side? Synes den var så artig http://www.olsr.org Mener de hadde en diskusjon på dette og kom frem til at den var lisensier under GPL elns. Ikke skyt meg hvis jeg tar feil ;p. Lenke til kommentar
kattemat Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Tenkte meg det ja Men er alltids best å sjekke! Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 http://www.everaldo.com Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Den pingvinen dere bruker - hvem har designet den? Er det greit at jeg bruker den på en side? Synes den var så artig http://www.olsr.org det står i footeren til alinux designet.. Du bør nok spørre om tillatelse ja.. Lenke til kommentar
nander Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 hvorfor får jeg opp en side med Welcome to phpAdsNew når jeg prøver å gå inn på alinux.no? Lenke til kommentar
sim Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 hvorfor får jeg opp en side med Welcome to phpAdsNew når jeg prøver å gå inn på alinux.no? Fordi nettverket ble hacket, og etter dette er ikke siden kommet opp igjen. Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Pingvinen følger i alle fall med min SuSE 9.0 i alle formater... Er vel en del av Crystal ikonene eller noe slikt? Lenke til kommentar
kattemat Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Sendte en mail til folka på everaldo for ei ukes tid siden. Mar ikke fått noe svar - men går ut i fra at de sier fra om det ikke er i orden Lenke til kommentar
JuZt3r Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Hvorfor er hele .biz bannet fra #alinux.no ? Lenke til kommentar
xeon Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Hvorfor er hele .biz bannet fra #alinux.no ? Fordi jeg hadde det moro med å banne spam-botter fra kanalen her om dagen.. *fjerne* Lenke til kommentar
JuZt3r Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Hvorfor er hele .biz bannet fra #alinux.no ? Fordi jeg hadde det moro med å banne spam-botter fra kanalen her om dagen.. *fjerne* Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Har dere noen ønsker om guider o.l. til den kommende siden? Lenke til kommentar
moesen Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Har dere noen ønsker om guider o.l. til den kommende siden? Ja! Bootsplash, gentoo-guide En kernel-kompile-guide Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Skal se om jeg ikke får begynt på en guide angående kompilering av kernel så fort jeg blir ferdig med en guide til ipv6, som jeg er kommet kort igang på nå. Bootsplash er dog for tiden utelukket, siden den ikke har skikkelig støtte for Linux 2.6.3. Å patche for hånd blir for mye arbeid. Lenke til kommentar
devalon Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Kan da bli med på design litt jeg om det trengs, har god erfaring... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2004 Kan da bli med på design litt jeg om det trengs, har god erfaring... Kan jo snuse litt her: http://www.alinux.no/linux/ Lenke til kommentar
JuZt3r Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Hva skjer egentlig med alinux.no nå? stoppa opp helt eller? Satt å håpa den var oppe jeg nå Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Hva trenger dere "medarbeidere" til? Hvis dere trenger en til å rette skrivefeil, er jeg rette mannen! Og som sagt rett over meg... Hva skjer egentlig fremover? Kan dere ikke få noen i webdesign til å lage designet? Lenke til kommentar
Langtind Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Er det ikke bedre at alinux.no åpner selv om ikke alt er 100%, istede for å vente til alt er på plass. Tipper folk blir mer motivert til å skrive for siden når de ser at det virkelig trengs... Ikke at jeg vet, men det kan da ikke være så vanskelig å få satt i gang siden som finnes på aLinux nå... Er vel bare å legge inn en velkomstbeskjed om at folk er velkommen til å sende de stoff, samt at "Siste fra forum" blir aktivert... For jeg har virkelig tro på alinux, personlig har jeg tilgode å finne en virkelig god norsk side.... Arild Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå