Gå til innhold

www.alinux.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilken versjon av opera kjører du?

7.23 er nyeste..

Og alinux.no ser fin ut her

Hvis den ser fin ut til dere så er det vel bare meg da. Vet ikke hva slags versjon jeg har, en eldre en ihvertfall. Hadde jeg bare fått lagra bookmarks eller de lagra linkene skulle jeg byttet med en gang. Noen som vet hvor den listen er eller noe?

Lenke til kommentar

Er det noen som har begynt på den dynamiske biten av siten, om den er byggd med tabeller eller whatever er jo uinteresant(kan jo endres/plukkes med etterhvert, designet er jo på plass(ok som sådan), det viktigste må jo være å få litt fornuftig innhold der fortest mulig.

Det er vel begrensa hvor mange ganger man gidder å sjekke om det er kommet noe, er tross alt lenge siden "annonseringen" .

Endret av Booth
Lenke til kommentar

alinux.no kommer vel til å bruke samme pubsys som resten av hw.no nettverket.

Men det vil trolig måtte utvides litt i kantene for å få noen små kjekke alinux funksjoner :) (Men jeg vet ikke hvor skalerbart pubsys er da, heller ikke hvordan det er bygget)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hmm, vi bør ha en avstemmning for design nå da. Og om det skal brukes tabeller eller ren CSS.... :) (jeg har laget en CSS versjon av LordErrors design, men desverre så renderer de forskjellige browserene CSS ganske forskjellig)

Legg den ut da... Virker som det går ganske sakte dette altså :(

Lenke til kommentar
[...]

jeg har laget en CSS versjon av LordErrors design

[...]

Kan ikke du starte men å legge ut, så kanskje noen andre kan redigere(eller noe, bare gjøre noe :p ).. Da har ihvertfall noen startet. Forhåpentligvis går det lettere hvis "noen" starter. Da kan kanskje adminene gjøre noe også. Endret av moesen
Lenke til kommentar
[...]

[...]

Kan ikke du starte men å legge ut, så kanskje noen andre kan redigere(eller noe, bare gjøre noe :p ).. Da har ihvertfall noen startet. Forhåpentligvis går det lettere hvis "noen" starter. Da kan kanskje adminene gjøre noe også.

Har lagt ut denne for 200 år siden jeg ;)

Ligger i LordError sitt designforslag tråd.. - den er nok langt bak, men søker du og svarer så kommer den nok fram :)

Lenke til kommentar
[...]

[...]

Kan ikke du starte men å legge ut, så kanskje noen andre kan redigere(eller noe, bare gjøre noe :p ).. Da har ihvertfall noen startet. Forhåpentligvis går det lettere hvis "noen" starter. Da kan kanskje adminene gjøre noe også.

Har lagt ut denne for 200 år siden jeg ;)

Ligger i LordError sitt designforslag tråd.. - den er nok langt bak, men søker du og svarer så kommer den nok fram :)

Tror nok den posten er slettet. Da det nye forumet kom eller noe...

Den er garantert borte hvis du la den ut for 200 år siden :p

EDIT: Postet var der, jeg kunne bare ikke finne den... :ermm:

Endret av moesen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...