AimAr Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Jeg melder meg frivillig til å copy/paste fra FAQ'en her på forumet. Lenke til kommentar
pcfreak Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Greit nok domenenavn alinux.no egentlig. Men det hadde vært fint om den handlet om andre ting en bare linux. Slik at man hadde forskjellige avdelinger (sider) en for f.eks GNU/Linux, en side for hver Linux distro man ønsker å skrive om, en for OpenBSD, en for FreeBSD og en for NetBSD. Selv om domenenavnet inneholder navnet linux behøver den jo ikke handle bare om det, syntes det ikke bør legges noen hovedvekt på noen av de nevnte, men skrive så mye man får til på hver av dem, da kan alinux.no bli en side for alle *nix frelste og for folk som er nybegynnere/nyskjerrige på dette. Bør være "noe for en hver" her, uansett hvilken nivå en er på. Kan bli bra dette, lykke til. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Så fort dns serverene er oppdatert så vil siden være up and going med informasjon om siden. Det var da som svarte Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Så fort dns serverene er oppdatert så vil siden være up and going med informasjon om siden. Det var da som svarte Ja, går treigt.... :| Virker ikke som selskapet er så interessert i å sette det opp... Lenke til kommentar
daffyd Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Så fort dns serverene er oppdatert så vil siden være up and going med informasjon om siden. Det var da som svarte Ja, går treigt.... :| Virker ikke som selskapet er så interessert i å sette det opp... Om jeg forstår ting rett, så er det registrar'en som er sløv som er årsaken til at sida ikke er oppe og går enda? Kommer bare til en jalla-side hos webdeal ... Lenke til kommentar
JVD Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 feeett jeg har lyst å lære meg linux... Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Om jeg forstår ting rett, så er det registrar'en som er sløv som er årsaken til at sida ikke er oppe og går enda? Kommer bare til en jalla-side hos webdeal ... Jeg fikk høre at Webdeal hadde blitt utsatt for DDoS-angrep i det siste, så det ble utsatt. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 27. november 2003 Forfatter Del Skrevet 27. november 2003 Skal få send en ny mail og få status Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Hold oss oppdatert. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Hmm. Fortsatt parkert hos webdeal. Lenke til kommentar
kommers Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Jeg vet at siden er under utvikling, men for de interesserte: http://velmont.jubalon.net/alinux/ Håper det ikke gjør noe at adressen ble lagt ut -- eller? Skader vel ikke dersom folk ønsker å bidra og komme med idéer...? Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Det gjør nok ingenting, men vi har allerede en tråd for dette. Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Hva heter fonten som er brukt i logoen? Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Hva heter fonten som er brukt i logoen? Spør i logotråden heller du, LordError startet den og den ligger ganske langt bak - søk og du skal finne. Lenke til kommentar
moesen Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Ehh.. Skal ikke siden være smalere? Den er til og med litt for bred til 1024 oppløsning. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Den passer perfekt her i 1024*768 Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Hvordan ligger det ann? Er alinux.no langt fra lansering? Lenke til kommentar
sim Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Hvordan ligger det ann? Er alinux.no langt fra lansering? Virker som om det kan gå en tid fortsatt.. Lenke til kommentar
moesen Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Den passer perfekt her i 1024*768 Hmm. Her er den litt bred. Den header'en starter til og med på nytt. Skal ikke være slik. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 hvilken browser bruker du moesen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå