erikstein Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Har et 7970 som i sin tid ble kjøpt på netshop.no. De gikk jo konk, kortet er defekt og jeg skulle gjerne ha reklamert på det. Noen som vet hvor jeg skal henvende meg? Finner ikke gigabyte Norge for å si det sånn..hehe.. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Du kan jo uansett prøve å rapportere inn her. Skader iallefall ikke å prøve. Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 14. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2014 Reiste på ferie, så ttt Har allerede gjort det, de kommer selvsagt med en haug av forslag som allerede er prøvd. Har kontaktet Gigabyte Nordic uten at de kom med noe fornuftig.. Var i kontakt med "nye" netshop.no, de kunne ikke hjelpe meg Hvem er importør av Gigabyte til Norge nå? Lenke til kommentar
Nukleosid Skrevet 17. juli 2014 Del Skrevet 17. juli 2014 Vil tro det er Gigabyte Nordic som er importør av Gigabyte til Norge. Hva fikk du av svar fra de? Spørsmålet er jo om Netshop har kjøpt via offisielle norske/nordiske kanaler, eller om de har gråimportert selv. I sistnevnte tilfelle så kan du jo prøve å kontakte Gigabyte sitt hovedkontor, men ut over det vil det bli vanskelig å få til noe som helst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå