Mats31 Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Hei, jeg har fått låne en iphone 4. Jeg setter inn som-kortet, og da kommer det opp Sim-kort låst.. da får jeg alternativ - ok eller lås opp. Jeg har sjekket inn på innstillinger om det står noe på operatør, men der står det - ingen tilgjengelig. På ICCID står det - Sim-kort mangler. Jeg har et sim-kort i mobilen. Noen som vet hva det kan være? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Trykk på Lås opp, og tast inn SIM-kortets PIN-kode Lenke til kommentar
Mats31 Skrevet 1. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2014 Når jeg skriver inn PIN-koden... skjer det ingenting. Det står bare - låser opp, et øyeblikk. Sånn er den helt til den blir skrudd av. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Kan den være låst til en annen operatør? Ev kan det være feil på SIM-kortet? Lenke til kommentar
Mats31 Skrevet 1. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2014 Det vet jeg ikke. Sim-kortet funker fint på den andre telefonen min. Men siden mobilen min ikke funker, trenger jeg en midlertidig tlf, til jeg får kjøpt en ny. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Da virker det som om telefonen er operatørlåst, dvs st den fungerer med simkort fra kun en leverandør. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Er dato og klokkeslett på telefonen riktig? iPhone (etter iOS 6) vil ikke låse opp SIM dersom dato er feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå