Ueland Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Siden Weird Al feberen sitter hos noen så kan vi fortsette tråden her Er det bare jeg som digger den karen? Og hva mener dere om han? Lenke til kommentar
Fingolfin Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Kan jo si at Amish Paradise er en slager.. Lenke til kommentar
do'h Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 diggern men jeg har problemer med å finne alle sangene og musikk videoene hans Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Vel har lastet ned noen komi mp3 og tilfeldig har eg fått noen av han men syns ikke det var noe morsomt i det hele tatt. viste ikke engang at det var humor det gikk i. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 21. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2003 www.weirdal.com forteller alt Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 "one backstreet boy is gay" er dritbra. Vet ikke om det er han som har laget den tho, det er ofte mange morosanger som har Weird Al som artist, selv om han ikke har laget de. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 21. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2003 "one backstreet boy is gay" er dritbra. Vet ikke om det er han som har laget den tho, det er ofte mange morosanger som har Weird Al som artist, selv om han ikke har laget de. Not his Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Min egen favoritt er "I'm Fat". En parodiert M. Jacksom sang skulle jeg mene? Hater M. Jackson Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Digget fyren veldig før, så på en laserdisc med mange av musikkvideoene hans på en gang i tiden. Mye morsomt! Smells like teen spirit-parodien (hva heter den egentlig? har glemt det...) tok kaka, den video'n var absolutt best . Amish paradise og I'm fat var også bra! Men bortsett fra de synes jeg det var mye dårlig, veldig barnslig humor også... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 22. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2003 Humor selger btw- Smells like Nirvana Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Eat it, annen Micho-cover...^^ Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 har en kamerat som trodde amish paradise var den egentlige sangen... Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 The Jedi Song gjør en star wars fan som meg blank i øya... Utvilsomt hans beste cover ja. Kanskje "yoda" også.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Herbie, fiks signaturen din..teksten er jo 3 ganger så stor som resten av innlegget ditt. De har forandra BB-koden for SIZE her. Det heter Size=Small istedet for Size=9. 9 gjør teksten myyyyye mye større. Ligger i My controls/signature. Fix ASAP. Lenke til kommentar
HatOBjekt Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 etter min mening er Amish Paradise den beste, hører faktisk på den nå Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Herbie, fiks signaturen din..teksten er jo 3 ganger så stor som resten av innlegget ditt. De har forandra BB-koden for SIZE her. Det heter Size=Small istedet for Size=9. 9 gjør teksten myyyyye mye større.Ligger i My controls/signature. Fix ASAP. hmm.. bb sizen var jo ca 3 eller no. nå er den -2 eller no Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 26. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2003 Disse har holdt meg våkne en god del timer iløpet av helgen: Weird AL = Airline Amy Weid AL = Like a surgeon It's All About The Pentiums Weenie In A Bottle Trigger Happy you dont love me anymore Og masse flere *grin* Lenke til kommentar
Gef Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Vel...liker ikke helt Weird Al...har ikke kommet så godt over ens med ham : Har aldri syntes at han har gjort noe morsomt, blir bare kjedelig i lengden Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Skal dere høre humor så må dere høre noen neg..afroamerikansk humor med f.eks Eddie murphy, chris rock, chris tucker og diverse prank calls med alle mulige folk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå