MaTizeX Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Jeg har win xp og har store problemer med å avslutte program og spill. Når jeg avslutter programene/spillene restarter xp seg.... hvordan kan jeg fikse dette? Lenke til kommentar
MaTizeX Skrevet 19. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2002 Takk for det svaret... Lenke til kommentar
Phyltre Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 formatere og innstallere win98se eller hente ned siste compability update eller no hmmm muligens jeg for veksler det med win 2000 (det med compability update ting) men der er i alle fall ett verktøy som kan lastes ned og innstalleres seffers ... som du kan bruke til å sjekke om progget du i det hele tatt er xp kompatibelt Lenke til kommentar
klarsen91 Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Du kan prøve å skru av automatisk reboot ved feil, for å se om det kommer en feilmelding (hvis du ikke allerede har gjort det...) Gjøres under System properties - Advanced - Startup & recovery - settings - Automatically restart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå