NULL Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 jeg hadde et clud3d radeon 9700pro og det måtte sendes inn og byttes pga agp8x problemer, det kjørte fint på mitt gamle hk(kt3 ultra2) men når jeg bytta hk til asus a7n8x deluxe nekta skjermkortet og funke om jeg så satt agp til 4x i bios så det fikk jeg bytta til et crucial 9700pro. Takker for input. Håper ikke det er et generelt problem med club3d korta... Noen andre som har erfart det? Er samme kortene som ATIs referansekort og standardmodellen til f.eks. Sapphire. Club3D har ingen egen fabrikk så vidt jeg vet, og det i likhet med så mange andre ATI-aktører... mange merker, samme kortene stort sett... Gigabyte er vel at de få som har designet egne kort. Gigabyte-kortene er videre det samme som Hercules.... dvs. Hercules har ikke noen fabrikk. Lenke til kommentar
ostepopp Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Jeg har C3d 9700Pro og det har jeg ikke hatt noe problemer med(8x). Dette er også et år gammelt. Kjørt det på 3 forskjellige hovedkort. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 jeg hadde et clud3d radeon 9700pro og det måtte sendes inn og byttes pga agp8x problemer, det kjørte fint på mitt gamle hk(kt3 ultra2) men når jeg bytta hk til asus a7n8x deluxe nekta skjermkortet og funke om jeg så satt agp til 4x i bios så det fikk jeg bytta til et crucial 9700pro. Takker for input. Håper ikke det er et generelt problem med club3d korta... Noen andre som har erfart det? jepp, måtte sette ned til 4x for at ikke kortet skulle kræsje. Men det er så minimal ytelse forskjell mellom 4x og 8x, at det gjør ingenting om du blir nødt til å sette ned til 4x. Ellers er jeg veldig fornøyd med mitt Club3d kort Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Da blir bestillingen liggende. 8) Gleder meg. Litt off-topic, men pleier databutikken å sende ordrebekreftelser? Hakke fått en enda... Update: Sendte en melding via systemet på sida deres, og fem minutter etter lå det en ordrebekreftelse i inbox'en, hihi... :wink: Men 180 penger for frakt synes jeg er i overkant! Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 er et gen. prob. med asus hoved korta korta (a7n8x). Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 er et gen. prob. med asus hoved korta korta (a7n8x). Javel. Får holde meg unna det, da. 8) Er det det kortet du har, og, StrongBad? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 er et gen. prob. med asus hoved korta korta (a7n8x). Javel. Får holde meg unna det, da. 8) Er det det kortet du har, og, StrongBad? Nei, jeg har et annet asus kort, P4P800S. Lenke til kommentar
sof Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 har c3d rad9700pro også, har ikke hatt noe problemer med det og det gir bra ytelse... har ikke klokka det og kjører det på 4x... sof Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 har c3d rad9700pro også, har ikke hatt noe problemer med det og det gir bra ytelse... har ikke klokka det og kjører det på 4x... sof Du kjører på 4x, problemene pleier å oppstå når du kjører 8x... Lenke til kommentar
okidoki Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 jeg hadde et clud3d radeon 9700pro og det måtte sendes inn og byttes pga agp8x problemer, det kjørte fint på mitt gamle hk(kt3 ultra2) men når jeg bytta hk til asus a7n8x deluxe nekta skjermkortet og funke om jeg så satt agp til 4x i bios så det fikk jeg bytta til et crucial 9700pro. Takker for input. Håper ikke det er et generelt problem med club3d korta... Noen andre som har erfart det? Hadde litt problemer med det gammle hovedkortet mitt, det er et Abit KD7-Raid. Men det lot seg løse uten noe nevneverdig bannskap. Sitter nå på et nForce2 Ultra 400 kort og har ingen problemer whatsoever (se sig for nærmere info om HK) Og til det andre spørsmålet ditt om stabilitet, så har jeg ikke hatt noen problemer i det hele tatt. Funker som juling. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Takker for svar. Gleder meg som en unge til kortet kommer. 8) Men jeg skal huske å rekognosere litt grundigere når jeg skal oppgradere hovedkortet. :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå