H09I6AN Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Den ene felgen på bilen min blir alltid skitten en stund etter vask, men når jeg sjekker de andre felgene, så er de nokså rene og pene - hva kan dette skyldes? Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Heng i bremsen? Om du kjenner på felgen like etter at du har kjørt; er den skitne felgen varmere enn de andre? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 (endret) Og hvis den felgen er varmere enn de andre etter du har kjørt så er vanlig prosedyre å enten overhale caliperen(e) eller bytte de. Veldig vanlig problem på eldre biler. Hadde dette på bilen min og fiksa nettopp en Volvo med samme problem. Endret 1. juli 2014 av sedsberg Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 1. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2014 Har kjent på den et par ganger tidligere inkludert nettopp etter mistanke om brems som hengermen den har holdt samme temperatur som de andre her gang. Men kjører jeg rolig uten musikk/prat og vindaugen nede så hører jeg en svak pipelyd. Skiftet bremseneklossene fremme hos verksted for ca.3 måneder siden. Hadde også bilen på EU i går og da var eneste feilen med bremsene at deler av bremserørene må skiftes, men ingenting annet... Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Da ligger de sikkert bare forsiktig imot. Bremsestempelet går tregt men har ikke satt seg fullstendig fast enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå