Nyro1 Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Hei! Jeg er på utkikk etter en gaming laptop. (IKKE EN STASJONÆR.) Budsjettet ligger på ca 5000 kr. (Kan legge på noen hundrelapper.) Kan jeg få noen tips til hva jeg kan kjøpe? Har hørt at alienware er overpriset. Har også sett på multicom og der er de ganske dyre. + Det følger ikke med operativsystem. Vil gjerne spille : Skyrim (Low / medium) Minecraft, Mirror's edge. Assassin's creed, osv. Vil bare ha en laptop som jeg kan spille sånn passe mye. Lenke til kommentar
Nyro1 Skrevet 1. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2014 Vil gjerne ha en norsk nettbutikk. Men vis ikke bare bruk andre ! Lenke til kommentar
duniber Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Prøv CDON hvis du er ute etter noe billig! Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 1.6/2.6 GHz Intel i5-4200 Dual Core-prosessor AMD Radeon HD 8670M Graphics med 1 GB dedikert minne 8 GB minne og 1 TB lagringskapasitet Er vel ikke så ille i denne prisklassen, regn med viftestøy og recovery partisjon, ikke SSD disk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå