Mr. Sanders Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Ett macro til. Gravering inne i lenka på ei klokke - og nitidig plassert en såpeboble der med "apoteksprøyte". 1 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Down under! (under Rica Seilet Hotel, Molde) T6000 1.7 024a by smort57, on Flickr Olympus µ Tough-60005,0mm, 1/13sec, f3.5, iso200 2 Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Likte dette svært godt. Flott lys, tekstur og komposisjon, men skiltet ødelegger. Blikket blir trukket opp til lyse områder og bokstaver, så jeg ville prøvd å fjerne det i PS. 2 Lenke til kommentar
Rmatt Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Sommerkveld i høyfjellet! by Rune Mattsson 2011, on Flickr 1 Lenke til kommentar
tomme86 Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Waterfall by tomme86, on Flickr Lenke til kommentar
HSP Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Likte dette svært godt. Flott lys, tekstur og komposisjon, men skiltet ødelegger. Blikket blir trukket opp til lyse områder og bokstaver, så jeg ville prøvd å fjerne det i PS. Takk for en hyggelig kommentar psilocybe. Jeg ser hva du mener. Men i denne sjangeren redigerer jeg ikke ting inn eller ut av bildene, litt av hva som gjør gatefotografi spennende synes jeg. Men jo, det hadde definitivt blitt renere uten det skiltet. Får dele et par nye bilder, med refleksjoner som tema. 1 Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Nesten midnatt da jeg tok dette bildet, med utsikt over nord Senja, Malangen og Sommarøy. Tatt med Panasonic GX-1 og Olympus 12mm. Lenke til kommentar
Kakemann Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 En stund siden bildet ble tatt, men først i helgen inspirasjon til redigering kom. Dark Times by Senor Wafflez, on Flickr 5 Lenke til kommentar
Rmatt Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 En stund siden bildet ble tatt, men først i helgen inspirasjon til redigering kom. Kjempe flott bilde! Lenke til kommentar
Rmatt Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Utløpet! by Rune Mattsson 2011, on Flickr 2 Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Fotograferte en eiendom på Billingstad, men er litt usikker på om de kommer til å bruke dette i prospektet. 1 Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Tok en pitstop på Saltfjellet, og bestemte meg for å ta en liten ekspedisjon litt vekk fra veien. Fant en virkelig gammel bil, godt gjemt nede ved en elv. The old car by Kenneth Solfjeld, on Flickr Downstream by Kenneth Solfjeld, on Flickr 4 Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Du Tok en pitstop på Saltfjellet, og bestemte meg for å ta en liten ekspedisjon litt vekk fra veien. Fant en virkelig gammel bil, godt gjemt nede ved en elv. The old car by Kenneth Solfjeld, on Flickr Downstream by Kenneth Solfjeld, on Flickr Du melder jo selvfølgelig fra om at den bilen ligger der og forurenser den lille elva. Eller.. det er vel kanskje bare jeg som er sånn.. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 (endret) Du Tok en pitstop på Saltfjellet, og bestemte meg for å ta en liten ekspedisjon litt vekk fra veien. Fant en virkelig gammel bil, godt gjemt nede ved en elv. Du melder jo selvfølgelig fra om at den bilen ligger der og forurenser den lille elva. Eller.. det er vel kanskje bare jeg som er sånn.. Siden du er så bekymra, sendte jeg mail til Saltdal kommune med bildet. De vet nok om bilen, som nok har stått der i flere tiår allerede. Hadde de giddet, så hadde de kunne slengt ned en vinsjkabel i skråninga, og slept opp blikkskrammelet. Men jeg tror ærlig talt ikke de har tenkt å gjøre noe med saken. Jeg håper de lar den stå litt til da, slik at jeg kan dra tilbake å bruke litt tid på den locationen, uten 1 million blodugere å ta hensyn til. Endret 8. juli 2014 av Kenneth Solfjeld Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Du Tok en pitstop på Saltfjellet, og bestemte meg for å ta en liten ekspedisjon litt vekk fra veien. Fant en virkelig gammel bil, godt gjemt nede ved en elv. Du melder jo selvfølgelig fra om at den bilen ligger der og forurenser den lille elva. Eller.. det er vel kanskje bare jeg som er sånn.. Siden du er så bekymra, sendte jeg mail til Saltdal kommune med bildet. De vet nok om bilen, som nok har stått der i flere tiår allerede. Hadde de giddet, så hadde de kunne slengt ned en vinsjkabel i skråninga, og slept opp blikkskrammelet. Men jeg tror ærlig talt ikke de har tenkt å gjøre noe med saken. Jeg håper de lar den stå litt til da, slik at jeg kan dra tilbake å bruke litt tid på den locationen, uten 1 million blodugere å ta hensyn til. Det, min venn, er glimrende. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 (endret) Du melder jo selvfølgelig fra om at den bilen ligger der og forurenser den lille elva. Eller.. det er vel kanskje bare jeg som er sånn.. Stål er ikke et miljøfarlig emne, du finner Magnetitt overalt i naturen. Er det fortsatt oljeprodukter der er det en annen sak. Er det pga. av etikken du vil ha vraket fjernet er jeg kraftig imot det siden det tilfører naturen mer en det ødelegger i denne tilstanden Endret 8. juli 2014 av Nautica Lenke til kommentar
sverrelerre Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Guttungen leker med såpebobler i bestefars byggåker... OM-D E-M5 & 45mm f/1.8 Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Du melder jo selvfølgelig fra om at den bilen ligger der og forurenser den lille elva. Eller.. det er vel kanskje bare jeg som er sånn.. Stål er ikke et miljøfarlig emne, du finner Magnetitt overalt i naturen. Er det fortsatt oljeprodukter der er det en annen sak. Er det pga. av etikken du vil ha vraket fjernet er jeg kraftig imot det siden det tilfører naturen mer en det ødelegger i denne tilstanden Det var bare karosseri deler igjen, og litt av chassiset. Ingen motordeler, eller ting med olje. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå