Pauane Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Hei, Dersom noen ringer meg når jeg allerede er i en telefonsamtale får jeg ikke opp tapt anrop fra vedkommende. De får ikke beskjed om at jeg er i en samtale og blir satt til telefonsvar for å legge igjen en beskjed. Det er kun derfor jeg har funnet ut at noen har forsøkt å ringe meg siden det ikke kommer som tapt anrop. Kan jeg endre dette på mine innstillinger, eller eksisterer ikke denne funksjonen? Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Er mulig at 'Samtale venter' funksjonen er deaktivert. Prøv å se om du finner instillingene for det og se om den er aktivert eller deaktivert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Da har du satt abonnementet ditt til å koble videre til mobilsvar når du er opptatt, og da får du ikke tapte anrop. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Hvorfor har du endret font til comic sans? Seriously? Lenke til kommentar
Pauane Skrevet 1. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2014 Ok, takk for svar alle sammen. Og Rudde - fordi Comic Sans rocks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå