svartoksen Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 http://www.lydogbilde.no/test/supra-nitro-in-ear Jeg har lest litt om disse. Det står at ørepluggene leveres med mikrofon (Mikrofonen fra MEMS Technology er 100 % støyfri og har 360° lydopptak.) Mulig jeg er helt på jordet her, men betyr det at dette settet kan brukes som handsfree? Tusen takk for svar! Lenke til kommentar
Switched Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 (endret) "Mikrofonen, som kommer fra MEMS Technology, har rundtstrålende opptak og er konstruert for forstyrrelsesfritt opptak i støyende miljøer. Man opplyser også at headsettet er kompatibelt med HD Voice. Det er en teknikk for bedre lydkvalitet i mobilnettet som de nordiske mobiloperatørene er i gang med å innføre. De fleste moderne smartmobiler har allerede støtte for dette, men da gjelder det å ha riktig abonnement og en bra mikrofon som denne." Selvfølgelig kan man bruke den som handsfree. Hva skal man med en mikrofon Hvis man ikke kan bruke den? Jeg er 99% sikker på at det funker knirkefritt. Alternativt, spør i en butikk som har dem eller Google litt mer om dem Endret 3. juli 2014 av Switched Lenke til kommentar
Switched Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Den har 3 knapper og funker med både iPhone, Windows Phone og Android, står det. At det ikke virker hadde bare vært helt idiotisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå