Gå til innhold

[Løst] Rettskrive - Noen? Være så snill

Shotflaks

Anbefalte innlegg

Kan noen der ute være så snill å pen skrive dette for meg?

Gjøre den lesbar...

Hadde satt utorlig stor pris på det.

Takk skal DU ha!

Her kommer det:
"

Satt på en full buss på vei ned til byen, det kommer noen utledninger om bord, helt automatisk datt det så mye som dette ut av meg ”det begynner å bli mange av de utledningene”, sa dette faktisk høyt! Tror jeg har vært for lenge i dette landet, det verste må vel være det at jeg faktisk selv glemmer at jeg selv er en utledning!

"

Videoannonse
Annonse

Litt usikker på om du bare vil ha rettet opp skrivefeil eller om du også ønsker omskrivning der dette lar seg gjøre. Velger å skrive det slik jeg ville skrevet det.

Da jeg satt på bussen inn til byen la jeg merke til at flere av passasjerene var av utenlandsk opprinnelse. Uten å tenke meg om sa jeg høyt: "Det begynner å bli mange av de utlendingene". Jeg tror jammen jeg har vært for lenge i dette landet, når jeg glemmer at jeg selv er utlending.

• Liker 1

Litt usikker på om du bare vil ha rettet opp skrivefeil eller om du også ønsker omskrivning der dette lar seg gjøre. Velger å skrive det slik jeg ville skrevet det.

Da jeg satt på bussen inn til byen la jeg merke til at flere av passasjerene var av utenlandsk opprinnelse. Uten å tenke meg om sa jeg høyt: "Det begynner å bli mange av de utlendingene". Jeg tror jammen jeg har vært for lenge i dette landet, når jeg glemmer at jeg selv er utlending.

Takk skal du ha :) kjæmpe fornøyd. Ha en flott dag.

Har du muligheter til å stenge tråden for meg? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...