oleisbest Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Er den noen som kunne forklart meg hvordan man lager et kontaktskjema på en webside hvor en f.eks fyller ut navn, alder, litt om deg selv osv. for så å sende til mailen din. Fungere på samme måte som mailto. Er den kun html kode eller må jeg ha noe støtte på serveren jeg har sida for den slags? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Det går an med action="mailto:[email protected]", men jeg vil ikke anbefale det da du brukeren må godkjenne, og litt sånn. Mailen du får blir også veldig rotete. Tror det beste alternativet er å bruke et php-script, men da må du nesten gå igjennom noen php-tutorials først. Du må også ha støtte for php på serveren. Jeg kan jo forskjåvidt sette opp scriptet hvis det ikke er så altfor mye som skal inn og, da.. :wink: Lenke til kommentar
oleisbest Skrevet 21. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2003 Riktig, var det jeg nesten trodde. Håpte det liksom skulle ordne seg fint i html. Jaja men da mekka jeg et php script, skal det først gjøres må det jo nesten gjøres "ordenttelig" Tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå