Gå til innhold

Noen som ser noe problem med dette?

Anbefalte innlegg

Western Digital 80.0GB 7200rpm ATA-100

Epox 8KHA+ hovedkort socket-A DDR / Shuttle AK31 V.3.1 hovedkort socket A

Creative SB Live Player 5.1

AMD Athlon XP 1800+ 1,5GHz socket-A

Apacer 256 MB DDR-ram PC266 original

Creative GeForce3 64MB Titanium 200

Samsung 16X 48X DVD-spiller IDE bulk

Plextor 24X10X40X IDE CD-brenner bulk

Noen som ser hvorfor dette ikke skulle virke?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ingen grunn til at dette ikke skulle virke.. alt skal svære støttet av værandre.. men hva er det egentlig som er problemet? det kan være at CPU'en er "død", eller du har knekt CPU Coren, mens du har montert viften.. sjekk om det ikker er merker eller riper på brukken i midten på CPU'en (Coren altså) for da er den ødelagt..

Lenke til kommentar

det er EPoX 8KHA+ kortet som jeg har, Shuttle kortet er det jeg vil ha som erstattning hvis jeg må sende det inn på garantien....

får ikke noen errorer eller noe, men uansett om jeg kopierer installasjons filene til disken greier den ikke å installere win2k (har prøvd både win2k.no win2k.eng OG winxp)

win98 går an å ionstallere med det er ustabilt som f... og med en gang jeg prøver å installere noen drivere kommer det bluescreen og ulovlige opperasjoner i hytt og pine....

har teste disken, skjermkortet, lydkortet, brenneren, dc/dvd spilleren, de funker fint..

dete eneste jeg ikke har fått testa er hk'et (mistenker det å være defekt),men jeg har oppdatert BIOSEN til nyeste verson utan at det forandrett på saken....

det kommer masse bluescreener under innstallasjonen av win2k/xp..

har prøvd å angi irq manuelt og automatisk, loadet failsafe defaults, skru av og på alt av instillinger i BIOS....

Lenke til kommentar

den finner rambrikken uten problemer..

Har prøvd å installere med BARE skjermkort, uten å lykkes.

har en Aopen HQ48 Pro /m 300watt strømforsyning, skulle tro den greier å levere nåkk strøm ja...

på min andre maskin har jeg 2 ibm disken + MASSE annet stash og en 300W strømforsyning, så det er en stor nåkk strømforsyning..ja

Lenke til kommentar

Hadde en slik feil for litt siden.

Når jeg prøvde å legge inn xp2000 var det noen filer som ikke kunne kopieres. win98 fikk jeg inn, men bare blåskjermer.

Etter mye bytting og tull, viste det seg at det var ene rambrikke og den ene ram slotten som ikke virka.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...