PlatinumFlyer Skrevet 4. november 2003 Forfatter Del Skrevet 4. november 2003 Ja vel, du glemte ikke her Palestina-skjerfet og buttons med "Bush er en kengurubæsj"? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 4. november 2003 Forfatter Del Skrevet 4. november 2003 Dobbeltpost! Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Idiot.. Altså, normale mennesker lever ikke etter uttrykket "fashion over functionality".. Ja, jeg bryr meg om utseendet, men prioriterer funksjonaliteten. Jeg betaler IKKE 800 spenn for en ullgenser med Gant merke på, når jeg kan få like varm, og, hvis jeg vil, identisk med unntak av gant merket, på en second hand butikk. Jeg skal ikke rakke noe ned på sosse/kakse stilen akkurat nå, det overlater jeg til andre å gjøre.. Menneh.. Hvorfor gå med bandana når du kan gå med lue? (Nei, ikke svar på det.. Vi har brukt 9 sider på å diskutere dette, og du tapte.) Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 (Forresten.. Vide (baggy) cordfløyel bukser er det mest behagelige man kan ha på beina.. En trang, ferdigbleket, ferdig "slitt" dongeribukse er IKKE det. Get that chav?) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 /me liker ikke å ha på baggypants men men, det er meg. Lenke til kommentar
lodott Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Haha har en del tullinger på skolen som bruker skaut/bandana/whatever sammen med sine rosa pique skjorter og piratbukser... (de er seff fra Fana...) Hvilken skole? Hehe...gjett! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Nei ok. Men jeg har jo sett at det er noen som har palestinaskjerf rundt pannen da, istedenfor rundt halsen. Hvordan ser en bandana ut, til sammenligning? det er stil Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Jeg går på Handelsgym, og her er det bandanasgutter ja Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Jeg går på Handelsgym, og her er det bandanasgutter ja Candyfloss, har du klassebilde? Kanskje ejg kjenner noen i klassen din... jeee Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Jeg går på Handelsgym, og her er det bandanasgutter ja Candyfloss, har du klassebilde? Kanskje ejg kjenner noen i klassen din... jeee Vi får det snart. Går i 1B hvis det sier deg noe..? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Folk med bandanaer ser ut som vaskedamer. Tilåmed 2pac så ut som en vaskedame med en sånn. Lenke til kommentar
Wicked0ne Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 (Forresten.. Vide (baggy) cordfløyel bukser er det mest behagelige man kan ha på beina.. En trang, ferdigbleket, ferdig "slitt" dongeribukse er IKKE det. Get that chav?) Kord er satans verk Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Snowdog_: Du har så rett. Minner meg om vaskedamene på skolen Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Tror jeg aldri har glist så mye av en post! Kjenner jeg blir litt småkvalm når jeg leser den søpla om at 'alle her flyr rundt med skaut på hodet, ergo er det kult. Og når det ikke er mote og kult lenger da gidder jeg ikke å gå med det lenger'. Personlig driter jeg i mote, og merke. Som nvoetfiv sier, går jeg heller i en second hand butikk å kjøper samme gensern som på Kamikaze som koster 1700,- fordi det står Gant på den. Du får ikke trøkka et skaut over skallen min fordi det er siste mote og 'alle' går med det. Jeg kjører egen stil, og er stolt av det - finnes altfor mange av de som slavisk følger siste mote. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 FreTex er en fantastisk butikk. Eneste stedet man kan finne så masse kule klær samlet på ett sted... Og til JoachimR: Ja jeg glemte å ta med Palestinaskjerfet. Jeg kunne også gått med en button det stod fæle ting om Bush på, hvis jeg fant en et sted Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 FreTex er en fantastisk butikk. Eneste stedet man kan finne så masse kule klær samlet på ett sted... Og til JoachimR: Ja jeg glemte å ta med Palestinaskjerfet. Jeg kunne også gått med en button det stod fæle ting om Bush på, hvis jeg fant en et sted American Classics (Oslo) har mye kule second hand klær. Det er ikke sikkert ordet 'American' appelerer til røde her på forumet, men klærne er kule og lite amerikanske. 60/70-talls greier. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 At det er Amerikansk betyr ikke at det samsvarer med 90% av USA... USA har gitt oss gode ting ved siden av all ondskapen. (Bandana inngår IKKE i gode ting ) Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 At det er Amerikansk betyr ikke at det samsvarer med 90% av USA... USA har gitt oss gode ting ved siden av all ondskapen. (Bandana inngår IKKE i gode ting ) Jimi Hendrix! Gogutten sin det! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Purple haaaaaaaaaaazeeee! All in my braiiiin!!! Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Amerika og USA er vel egentlig greit, det er styreformen, maktmissbruket og kapitalismen de røde (jeg) ikke liker. Og at veldig mange der borte virker totalt hjernevasket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg