DrDoogie Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 "american bandana" sto det der sist jeg var der. Hello? Snakket vi her om at _din_ mangel paa ett norsk ord ikke var ensbetydende med at du kunne hevde at et amerikansk ord kunne brukes om et hodeplagg som _faktisk_ kan ha et navn her i norge? Skalleskaut, anyone? Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 "american bandana" sto det der sist jeg var der. Er american også et Norsk ord? Btw DrDoogie, skalleskaut, i second that! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 De jentene jeg stort sett snakker med synes det er tøft! Ta deg en tur på Vindernsport du! "american bandana" sto det der sist jeg var der. ja.. nettopp... AMERICAN Bandana, det er da det engelske navnet på det. Det har jeg heller aldri benektet, jeg snakker om NORSK her. NORSK som i NORGE og NORDMENN. btw: jeg bryr meg ærlig talt ikke om jentene du prater med syntes det er tøfft. På samme måte er det uinterresant om jentene jeg prater med ikke syntes det. Smak og behag mann. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Ordet "bandana" er gjerne brukt om et plagg gjerne brukt av hip-hoppere (du liker ikke det gjør du vel? De er jo noen slasker, som du sa...)HVA?? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Ordet "bandana" er gjerne brukt om et plagg gjerne brukt av hip-hoppere (du liker ikke det gjør du vel? De er jo noen slasker, som du sa...)HVA?? Jada SnowDOG_... JoachimR og FiskePinna pratet om de slaskete hiphopperene i en annen tråd her. De er visst "bare opptatt av afroen sin, gullkjeder og "bitchez"" for ikke å nevne at: "ni'ggere er stort sett mer arbeidsky og slappe en de hvite" og at "de snylter på de hvite"... Koselig eller hva SnowDOG_ ? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2003 Liker ikke hiphoppere nei. Men den bandanaen de bruker, er annerledes. De har ikke "lommetørkel", men sån negger-greie som ligner på han palestinske lederen. Der er forskjellen. De bruker ikke sånt som de jentene jeg viste deg! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 BRENN!! Kan ikke denne dritten av ett menneske kommer seg vekk fra forumet? Han lager jo bare kvalme. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Liker ikke hiphoppere nei. Men den bandanaen de bruker, er annerledes. De har ikke "lommetørkel", men sån negger-greie som ligner på han palestinske lederen. Der er forskjellen. De bruker ikke sånt som de jentene jeg viste deg! Et tørkle er et tørkle... Dessuten skal du F'AENMEG få lov til å kalle de negere eller svarte! Og nei, palestinaskjerf er ikke en hiphop-greie. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 jeg er med på de siste bildene HalTan postet. Blant publikum på Backstreet boys-konserten? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2003 Neppe! Lager jeg kvalme???? Forklar i en PM du! Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Lager jeg kvalme???? Hm. Gjør du noe annet? Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 jeg er med på de siste bildene HalTan postet. Blant publikum på Backstreet boys-konserten? Glimrende bokstavelig tolking Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2003 Det skal faktisk jueg også gå med på! Lenke til kommentar
Lord Bergen Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Liker ikke hiphoppere nei. Men den bandanaen de bruker, er annerledes. De har ikke "lommetørkel", men sån negger-greie som ligner på han palestinske lederen. Der er forskjellen. De bruker ikke sånt som de jentene jeg viste deg! HVA!?! :o Jeg er selv hip-hoper, og ALLE de jeg kjenner som bruker bandanaer har eksakt samme type bandana som de jentene på bildet ditt har (inkludert meg selv). Noen har dem riktignok bak-frem, men seriøst, du har ikke peil på dette! Den eneste hip-hoperen jeg vet om som bruker palestinaskjerf til bandane er Ellling fra Gatas Parlament, det er én, ÉN person! Og det heter ikke n****r din rasist! Nei, kom deg tilbake til husvognen og den hvite hetten din... Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Søkte litt på google.. er dette en bandana-greie? Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 jaa... det har blitt postet tidligere i tråden Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Søkte litt på google..er dette en bandana-greie? "Nei." --- Why do I sometimes feel a thread closing in on itself, becoming a circular loop and threatening to engulf all posters in an alternative universe closed from the outside world? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 23. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2003 Jo, det er ordentlige bandaner, og hiphop-ere bruker gjerne andre versjoner. Jeg er selvsagt ikke medlem av Ku-Klux khlan, og hadde jeg vært det hadde jeg vel neppe sagt det da heller. Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Jeg er selvsagt ikke medlem av Ku-Klux khlan, og hadde jeg vært det hadde jeg vel neppe sagt det da heller. Du må knytte skolissene dine, så slipper du å snuble så mye i dem. Lenke til kommentar
Luftbor Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Jeg er selvsagt ikke medlem av Ku-Klux khlan, og hadde jeg vært det hadde jeg vel neppe sagt det da heller. Du må knytte skolissene dine, så slipper du å snuble så mye i dem. Han har sikkert en "butler" (dvs mor) som knyter dem. Det han ikke hører er latteren hennes fordi hun har knyttet lissene sammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg