Gå til innhold

bandana

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg lo godt når jeg leste denne posten..

Når det gjelder bandana sier jeg meg enig med Mr. Lee, Bandana er når man ikke vil ha svette i øya, for det hindrer deg i å sikte med geværet ditt, og det samtidig ikke ser "barskt" :lol: nok ut med svettebånd.

Lenke til kommentar

bandana? aldri hørt om.. men når jeg ser på bildene så gjenkjenner jeg de fra 13-14 år gamle gutter med sølvaktive saggebukser ,buffalosko og ring i øret! lolol! det ser rett og slett ikke bra ut på noen jeg har sett.. kanskje på ganstere i new york.. men ikke på småwannabes i oslo=P

nei makan.. jeg synes det ser teit ut.. da ser det mye bedre ut med bjørnefitte asså..

Lenke til kommentar
Når vi snakker om wannabe-gangstere.. hva er det med disse strømpebuksene enkelte yo-folk stapper på hodet? Er det sånn "alltid klar for et væpnet ran på nærmeste 7-11"?

wtf? har de strømpebukser på hodet? :lol:

heldigvis ligger arendal litt etter i moteutviklingen.. men hvis jeg er heldig så kommer det hit og snart.. yey! enda flere grunner til å le av dem! :D

Lenke til kommentar

hehe, heldigvis er det ingeni mitt nærmiljø som bruker skaut. Det skulle tatt seg ut :p Men det er mange som bruker palestinaskjerf da, gode og varme, og skygger fint for solen om sommern og de kan brukes som teppe eller duk om du sitter i byen og spiser jordbær ;) Skaut kan jo brukes til å snyte seg i :roll:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...