Suppelars2k Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 jeg er med på de siste bildene HalTan postet. altså et lommetørkle... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 21. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2003 Nja, bortsett fra at man aldri ville snytt seg i et slikt et i min verden.... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Nja, bortsett fra at man aldri ville snytt seg i et slikt et i min verden.... Oh you betcha i would... Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 er det bare meg eller virker disse Bandanaene ganske very-føkkings ghey? Det er jo forsåvidt greit å gå med bandana hvis du bruker den skikkelig (som Solid Snake ), men å gå med en bandana slik du ville gått med et skaut virker ganske 'ghey for meg Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 21. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2003 Ja vel ja. Selv halTan kan fortelle at ganske så mage hetro-gutter bruker dette. Og ikke som et skaut, men mer som et pannebånd. Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Ja vel ja. Selv halTan kan fortelle at ganske så mage hetro-gutter bruker dette. Og ikke som et skaut, men mer som et pannebånd. Jaha, men _er_ det et skaut eller er det et pannebaand? Meesa isa soa confusda. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 21. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2003 Ja vel ja. Selv halTan kan fortelle at ganske så mage hetro-gutter bruker dette. Og ikke som et skaut, men mer som et pannebånd. Jaha, men _er_ det et skaut eller er det et pannebaand? En mellomting. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Ja vel ja. Selv halTan kan fortelle at ganske så mage hetro-gutter bruker dette. Og ikke som et skaut, men mer som et pannebånd. Jaadaa, sånn som han her: Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 En mellomting. Hm. Men kan man variere tilleggsutstyret til en bandana da, slik for eksempel: Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 21. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2003 fordi som ikke kjenner til det; foreta en undersøkelse på vindern/røa/holmenkollen. her spør du om hvem som er homfile, og hvem som bruker bandana. Jeg garanterer et overraskende resultat(om man har deres instilling) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Men JoachimR, ikke ta oss FOR seriøst da... Jeg har heller ikke noe personlig imot homoseksuelle. Bare så det er sagt. Akkuratt nå bare tuller jeg Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Her på vestkanten er det flere som bruker det. heldigvis ingen av mine venner. Synes personlig ikke det er så pent jeg, men ser mange så bruker det. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 http://www.castromarket.it/bandana.htm bandana arcobaleno gay pride need i say more? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Eller: Hvilket av de? Lenke til kommentar
Cain_85 Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Jeg lo godt når jeg leste denne posten.. Når det gjelder bandana sier jeg meg enig med Mr. Lee, Bandana er når man ikke vil ha svette i øya, for det hindrer deg i å sikte med geværet ditt, og det samtidig ikke ser "barskt" nok ut med svettebånd. Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 bandana? aldri hørt om.. men når jeg ser på bildene så gjenkjenner jeg de fra 13-14 år gamle gutter med sølvaktive saggebukser ,buffalosko og ring i øret! lolol! det ser rett og slett ikke bra ut på noen jeg har sett.. kanskje på ganstere i new york.. men ikke på småwannabes i oslo=P nei makan.. jeg synes det ser teit ut.. da ser det mye bedre ut med bjørnefitte asså.. Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Torgny Amdam er jo notorisk bandanabruker, men hans røde bandana er jo ganske kledelig. Ikke like kledelig på alle. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Når vi snakker om wannabe-gangstere.. hva er det med disse strømpebuksene enkelte yo-folk stapper på hodet? Er det sånn "alltid klar for et væpnet ran på nærmeste 7-11"? Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Når vi snakker om wannabe-gangstere.. hva er det med disse strømpebuksene enkelte yo-folk stapper på hodet? Er det sånn "alltid klar for et væpnet ran på nærmeste 7-11"? wtf? har de strømpebukser på hodet? heldigvis ligger arendal litt etter i moteutviklingen.. men hvis jeg er heldig så kommer det hit og snart.. yey! enda flere grunner til å le av dem! Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 hehe, heldigvis er det ingeni mitt nærmiljø som bruker skaut. Det skulle tatt seg ut Men det er mange som bruker palestinaskjerf da, gode og varme, og skygger fint for solen om sommern og de kan brukes som teppe eller duk om du sitter i byen og spiser jordbær Skaut kan jo brukes til å snyte seg i Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg