Gå til innhold

bandana


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Jeg bare MÅ fortelle at i 94 når jeg gikk ut av Storetvedt Ungdoms skole (Fana , bergen) så hadde de fleste snobbene som ville være tøffe bandana...de var edt jo selvsagt ikke. De hadde skaut i forskjellige farger, ikke hawaii....knegg knegg, de hadde også seilersko(de var jo SÅÅ pene hahaha)....

 

Det at han her Jokke er så lik i stil og tale som sossen i bergen får meg til å tro på genetisk feil blandt sosser....

Lenke til kommentar
jeg mener at HalTan ser ganske "bra ut" med bandana, hverfall den av de jeg har sett som kler det mest, og det bør si litt om hvor STYGT det er

Snedig.

 

Har vi lest på "Ericsonian commands" og annet, eller er det en født politiker vi har her?

Har ikke lest noe sånnt... og eg kan jo si sånn som RV fyren som var på skolen vår sa "Eg e' ikke en j'ævla politiker, eg e' en aksjonist"

 

selv om eg ikke akkurat e noen storstillt aksjonist eg eg vel heller ikke politiker, men liker likevel å få fram meningene min, derfor bruker eg anledningen til å si (igjen) at bandana e STYGT (så forresten en her hin dagen som gikk med en bandana med flagget til USA på, det var stygt det...)

Lenke til kommentar
BANDANA EIER! og det er ikke gangster hvis man bruker det riktig! ikke sånn niggahstyle aktig, men i kombinasjon til lyseblå bikser og en hvit lacoste t skjorte ser faktisk bandana og pannebånd jevlig bra ut!

usj! du framstiller deg selv som en homofil, way to go :thumbs:

Hmm er enig i at det heavy femi med bandana... men homo er jo tross alt ikke et skjellsord

Lenke til kommentar
BANDANA EIER! og det er ikke gangster hvis man bruker det riktig! ikke sånn niggahstyle aktig, men i kombinasjon til lyseblå bikser og en hvit lacoste t skjorte ser faktisk bandana og pannebånd jevlig bra ut!

usj! du framstiller deg selv som en homofil, way to go :thumbs:

Hmm er enig i at det heavy femi med bandana... men homo er jo tross alt ikke et skjellsord

hva skal jeg si da? rævskuffer? tarmfreser? homse? :roll:

 

men uansett, :laugh:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...