Suppelars2k Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 nvoetfiv says: Syns det er veldig hyggelig at de barberer leggene og armhulene jeg .... Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 nvoetfiv says:Syns det er veldig hyggelig at de barberer leggene og armhulene jeg .... Ja, det gjør jeg også, men jeg liker ikke at det er under "tvang". Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 BANDANA EIER! og det er ikke gangster hvis man bruker det riktig! ikke sånn niggahstyle aktig, men i kombinasjon til lyseblå bikser og en hvit lacoste t skjorte ser faktisk bandana og pannebånd jevlig bra ut! Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 BANDANA EIER! og det er ikke gangster hvis man bruker det riktig! ikke sånn niggahstyle aktig, men i kombinasjon til lyseblå bikser og en hvit lacoste t skjorte ser faktisk bandana og pannebånd jevlig bra ut! ai ai... enda en blærumsgutt hehe Lenke til kommentar
Wicked0ne Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 (endret) åå ja, stereotype 2k Endret 17. november 2003 av Wicked0ne Lenke til kommentar
OuO Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Jeg kan vel bare snakke på vegne av meg selv, men når jeg ser en 14 år gammel unge med lyseblå pique og bandana kan jeg ikke noe for at jeg synes han er noe femi. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Jeg kan vel bare snakke på vegne av meg selv, men når jeg ser en 14 år gammel unge med lyseblå pique og bandana kan jeg ikke noe for at jeg synes han er noe femi. True that. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Jeg kan vel bare snakke på vegne av meg selv, men når jeg ser en 14 år gammel unge med lyseblå pique og bandana kan jeg ikke noe for at jeg synes han er noe femi. Også? Får ikke gutter være "femi" om de vil? Lenke til kommentar
OuO Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Joda, gutter skal for all del få være femi hvis de ønsker det. Jeg tror bare ikke det er det disse "bandana guttene" ønsker å være. Lenke til kommentar
rivaldo Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Jeg bare MÅ fortelle at i 94 når jeg gikk ut av Storetvedt Ungdoms skole (Fana , bergen) så hadde de fleste snobbene som ville være tøffe bandana...de var edt jo selvsagt ikke. De hadde skaut i forskjellige farger, ikke hawaii....knegg knegg, de hadde også seilersko(de var jo SÅÅ pene hahaha).... Det at han her Jokke er så lik i stil og tale som sossen i bergen får meg til å tro på genetisk feil blandt sosser.... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 29. november 2003 Forfatter Del Skrevet 29. november 2003 Genetisk feil ja... Uff og huff, da skal jeg ikke fortelle at jeg går med sielresko i dag da?! ' Denne tråden skal tydeligvis ALDRI død!!! Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 jeg mener at HalTan ser ganske "bra ut" med bandana, hverfall den av de jeg har sett som kler det mest, og det bør si litt om hvor STYGT det er Snedig. Har vi lest på "Ericsonian commands" og annet, eller er det en født politiker vi har her? Har ikke lest noe sånnt... og eg kan jo si sånn som RV fyren som var på skolen vår sa "Eg e' ikke en j'ævla politiker, eg e' en aksjonist" selv om eg ikke akkurat e noen storstillt aksjonist eg eg vel heller ikke politiker, men liker likevel å få fram meningene min, derfor bruker eg anledningen til å si (igjen) at bandana e STYGT (så forresten en her hin dagen som gikk med en bandana med flagget til USA på, det var stygt det...) Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 BANDANA EIER! og det er ikke gangster hvis man bruker det riktig! ikke sånn niggahstyle aktig, men i kombinasjon til lyseblå bikser og en hvit lacoste t skjorte ser faktisk bandana og pannebånd jevlig bra ut! usj! du framstiller deg selv som en homofil, way to go Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 BANDANA EIER! og det er ikke gangster hvis man bruker det riktig! ikke sånn niggahstyle aktig, men i kombinasjon til lyseblå bikser og en hvit lacoste t skjorte ser faktisk bandana og pannebånd jevlig bra ut! usj! du framstiller deg selv som en homofil, way to go Hmm er enig i at det heavy femi med bandana... men homo er jo tross alt ikke et skjellsord Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 BANDANA EIER! og det er ikke gangster hvis man bruker det riktig! ikke sånn niggahstyle aktig, men i kombinasjon til lyseblå bikser og en hvit lacoste t skjorte ser faktisk bandana og pannebånd jevlig bra ut! usj! du framstiller deg selv som en homofil, way to go Hmm er enig i at det heavy femi med bandana... men homo er jo tross alt ikke et skjellsord hva skal jeg si da? rævskuffer? tarmfreser? homse? men uansett, Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 hva skal jeg si da? rævskuffer? tarmfreser? homse? men uansett, Poenget mitt var at hvis han er homo er det jo ikke noe galt i å framstå som homo... hvis du skjønner hva jeg mener. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 hva skal jeg si da? rævskuffer? tarmfreser? homse? men uansett, Poenget mitt var at hvis han er homo er det jo ikke noe galt i å framstå som homo... hvis du skjønner hva jeg mener. det er klart! men det er bare ultrafemi lissom Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Og nå har åpenbart denne diskusjoen tatt helt av i retning off topic så da avslutter vi den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg