Gå til innhold

bandana

Anbefalte innlegg

Hehehe!

jeg mener at min far har tatt på seg ganske så mye ansvar gjennom de verv han har og har hatt. Du vet jo ikke hvem han er, men han har tatt et ganske stort ansvar. Ikke betyr det at vi ikke trenger sånne kommunearbeidere som din mor, men vi trenger også noen som investerer og tar ansvar for store selskaper. Slik opprettholder vi norsk næringsliv!

Dette ansvaret gjør at jeg mener at noen skal tjene mer enn andre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hehehe!

jeg mener at min far har tatt på seg ganske så mye ansvar gjennom de verv han har og har hatt. Du vet jo ikke hvem han er, men han har tatt et ganske stort ansvar. Ikke betyr det at vi ikke trenger sånne kommunearbeidere som din mor, men vi trenger også noen som investerer og tar ansvar for store selskaper. Slik opprettholder vi norsk næringsliv!

Dette ansvaret gjør at jeg mener at noen skal tjene mer enn andre.

Hva er viktigst... penger eller liv?

Lenke til kommentar

apropos røkke og i det hele tatt, man kommer seg ikke dit uten å tråkke på flere enn noen få tær.

Nå har jeg sitti her og lest alle 12 sidene og kommet på og glemt mang et argument, og det eneste jeg sitter igjen med er en følelse av at du (JoachimR) fortjener å bli rana av disse nye landsmennene - bare synd at det fórer fordommene dine.

Jeg har bodd overalt her i byen, men befinner meg nå på grunerløkka, hvor jeg og min mor var så heldig å finne en flott leilighet mens boligmarkedet var på bånn. Så du kan kalle meg en øst-kanter. Jeg har aldri hatt noe imot vestkant folk, men heller lurt litt på hvorfor de er så "fremmedfryktige", les: har så mye imot folk fra øst, og er et såpass lukket miljø som de virker som. Men etter å ha lest dette må jeg ærlig talt si at jeg ikke håper det er altfor mange som deg der borte, for det her synes jeg virkelig er skremmende. Heldigvis vet jeg at langt fra alle er sånn som du virker, etter det du har skrevet, ettersom jeg kjenner mang en person fra vindern, åsen og omegn fra vgs.

Men kan det være noe med at de gikk på en såpass divers skole som foss?

Jeg så et program på TV om disse "ghettoskolene" på manglerud eller hvor det var. Kanskje det hadde gjort seg med et lignende program om OHG, eller whatever? (dømmer ingen fra OHG her)

Æsj, jeg vet ikke jeg. Du er sikkert egentlig en hyggelig fyr, men jeg håper for din egen del at du får deg et godt spark i ræva sånn at du åpner øynene dine. Du sier at du ikke er en soss, men slik du fremstiller deg selv er du parodien på det jeg kaller en soss. Og de fordreide og snevre synene du har på ting... Vet ikke hvor jeg skal begynne jeg. Vet ihvertfall at jeg ikke gidder. Haltan sitt meget gode innlegg, ble mer eller mindre bare avfeid fra din side.

Noen som så motbydelig rik?

Ei jente som aldri hadde jobba en dag, og sa at hu var flink til å bruke pappas penger. Så hun på seg selv som bortskjemt? nei.

Ser jeg på meg selv som bortskjemt? ja. Det har aldri vært mye penger inne i bildet, men både mamma og pappa har gjort sitt for at jeg skal ha det bra.

Nei, nå syns jeg bare alt svinner hen i utbrudd fra min side, uten at noe ender i noen gode poenger.

Morsomt at denne tråden starta med tørkler og skaut. Spør bestemora di hva du har på hodet når du går rundt med den filla di. skyt meg om du ikke får tørkle eller skaut som svar.

Ville du ikke kalle disse piké-skjortene dine for nettopp skjorter?

Er det ikke da nærliggende for deg å kalle en bandanana for et tørkle?

overkategori -> underkategori.

Og at du vokser leggene dine, det må jeg bare si at er trist. Jeg er ikke kar om å komme med argumenter for det utsagnet - du får bare ta meg på ordet.

Hva sier mora di om det?

Lenke til kommentar

RolloRhomasi har veldig mye bra å fare med. Bare en synd og en sakm at JoachimR er utestengt for life da (:mrgreen:)...

EDIT: Olsen, du har et poeng. Men jeg håper virkelig alle her skjønner at mine utsagn om å barbere leggene kun har vært for å provosere jokkemann littegranne. Det ER jo feminint, det er snakk om å bruke hans fordommer mot ham selv :)

EDIT: Jeg har mottat klager fra den omhandlede person om at disse provokasjonene ikke skulle funnet sted, vel jeg vil gjerne få presisere at det kun har vært for å påpeke hvor selvmotsigende hans utsagn har vært. Jeg mener, han missliker homosexuelle, og samtidig er han selv meget sterkt i kontakt med sin feminine side? Dere MÅ da se humoren i dette...

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...