PlatinumFlyer Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Hva synes dere om bandanaer? Og hva med de som bruker dem? Vet dere i det hele tatt hva det er? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 det er greit på leiesoldater i dataspill og film, men jeg trenger det ikke akkurat Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Hva synes dere om bandanaer? Og hva med de som bruker dem? Vet dere i det hele tatt hva det er? 1. Det er et lommetørkle til å ha rundt hodet 2. De som bruker dem kan være hvem som helst... å uttale seg om en ikke-spesifikk gruppe eller persontype skal man ikke. 3. Jeg "syntes" ikke noe mer om det en at det er uoriginalt med rosa, tettsittende lommetørkle rundt knollen, og etter min smak ikke kult/pent/stilig. might i add: 4. Strålende elendig tråd. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 21. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2003 Ikke originalt nok? En caps er MYE mer orginalt? Lommetørkle? En bandana er gjerne hawaii-mønstrert, noe et lommetørkle ikke pleier. Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 synes bandana passer på Solid Snake i MGS spillene jeg... Han er jo dritrå da! Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Bandana? Er det noe saant palistina-skjerf? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 21. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2003 Doogie...DET ER OVERHODET IKKE ET PALESTINASKJERF!!! OVERHODET ikke! Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Men ligner det litt da? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 21. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2003 Nå fornærmer du meg... Det har ingenting med Palestina-skjerf å gjøre. Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Nei ok. Men jeg har jo sett at det er noen som har palestinaskjerf rundt pannen da, istedenfor rundt halsen. Hvordan ser en bandana ut, til sammenligning? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 21. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2003 Ta et bildesøk på google! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Ikke originalt nok? En caps er MYE mer orginalt? Mente mer det at det blir litt kjedelig når ALLE vestkant-gutta (*HOST*) går med samme tørklet. Lommetørkle? En bandana er gjerne hawaii-mønstrert, noe et lommetørkle ikke pleier. hawaii eller ikke... Vi snakket om et stykke tøy, formet som et lommetørkle, i samme stoff som et lommetørkle. Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Ta et bildesøk på google! Er det noe slik da? EDIT: Fant flere. Og mer: Hamas bandana, wohoo! Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Eller sånn? Hehe.. mens vi snakker om skjulte budskap... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 21. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2003 Nei... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 BANDANA/LOMMETØRKLE: TYPISK BANDANA-BRUKER: ^^ ja, det er karen fra backstreet boys... Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Hva er forskjellen på dine og våre, JoachimR? Tells ikke bandanaer med kommunistisk budskap? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 21. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2003 Var det morsomt? Du er selv med på at de fleste i ditt nærmiljø bruker det?! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Hva er forskjellen på dine og våre, JoachimR? Tells ikke bandanaer med kommunistisk budskap? Hans har babes... Våre har de som BRUKER bandanas Var det morsomt? Du er selv med på at de fleste i ditt nærmiljø bruker det?! Nope... noen få forfengelige vattnisser som supplerer det hele med såkalt "bling" i øret og de GØDDAMN stygge klærne ved siden av. Ellers har jeg inntrykk av at mange i mitt nærmiljø eier estetisk sans. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 21. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2003 jeg er med på de siste bildene HalTan postet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg