Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Kvalito gir opp fastpris

Anbefalte innlegg

Det er noe som slår meg... alle med oppringt internett er fly forbanna uansett hvem som fjerner et godt tilbud til de...

Selvfølgelig blir vi forbannet når et slikt tilbud blir tatt fra oss. Dial up kunder blir melket så sinnsykt, mens dem som er så heldige at de får adsl får 10x hastighet og fri bruk, billigere enn vi fikk vår lusne 64k linje. Så SELVFØLGELIG blir vi sur og klager skulle bare mangle. Spesielt med tanke på at det er andre gang dette skjer. Vedder på at det er vi dial up kunder som sponser billig adsl.

Enda verre er det etter smellen mange av oss gikk på med regningen fra Tiscali som kom 18mnd tilbake i tid. Trodde faktisk det skulle bli slutt på å sitte å telle timer når jeg fikk høre om tilbudet til Kvalito, men den gang ei. Lurt igjen :grumpy:

Burde egentlig boikotte Kvalito for sine simple måter å skaffe seg kunder på, sånt lureri kunne de ha holdt seg for god til.

Håper forresten noen fra Kvalito leser dette og kan svare litt for seg, tror det er mange som er skuffet/forbannet osv nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå er det vel 2 uker til 1. nov og ikke 2 måneder men det er nå så...

My fault.. må beklage. Ja det er vel kort tid å si opp en avtale på, av og til så overasker de meg... hovedsaklig så har de jo god service.. men dette er jo langt fra kvalito`s standard :shrug:

Lenke til kommentar

WTF...

Må først si at jeg ikke har fått den E-posten :grumpy: så jeg trodde omtrent at den her posten var kødd. Sannheten skulle vise seg å være langt mer grufull denne oktobernatten...

Først og fremst kan Kvalito ryke å reise til en viss plass. Både telefon og internett abonnement sies opp fort som fy - uansett hvor "godt" tilbud de har. Jeg betaler gjerne 500 mer i måneden hos en konkurrent! Nå behøver jeg riktignok ikke betale så mye mer, da f-eks Tiscali tilbyr 6 timer for 545,-

Videre kan Telenor også reise en viss plass. For det er jo utvilsomt de som egentlig står bak dette utfallet. Hvorfor det skjedde har vel en god forklaring: Kvalito har vært fullstendig mos å ikke fått en fastprisavtale med Telenor. De på sin side har vel heller aldri tilbydd fastpris *bombe*

Men det er også svært sannsynlig at Telenor bare har satt opp prisen kraftig, da de så hvor mye kunder de mistet, eller den heftige bruken av linjene.

Den usannsynlige grunnen er at Kvalito har fått restriksjoner fra Telenor på denne tjenesten, fordi det overbelaster nettet. Dette utsagnet har faktisk vært brukt før fra Telenor som svar på hvorfor "ingen" kan tilby fastpris på dial-up. "Desverre" for Telenor sin del er nok det argumentet langt fra sannheten i dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...