Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Kvalito gir opp fastpris

Anbefalte innlegg

"quote"

Vi beklager vinglingen i pris, og innser at vi ikke var på høyde med markedet. Vi beklager også den kraftige prisjusteringen, men den var dessverre tvingende nødvendig. Det foreligger nå ingen planer om endringer i pris etter dette. "quote"

Fy ****** så latterlig amatørmessigt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skjønner de egentlig godt jeg, hvem gidder å levere et produkt som man kun taper penger på? Tviler på at de har masse penger å sløse bort, og det tror jeg ikke at du heller ville gjort hvis det var dine penger som ble brukt. :shrug:

Forstår godt at du er frustrert over at du ikke kan få ADSL, men synes din overskrift var veldig urettferdig og barnslig!

----

Hvem ****** med vettet i behold lanserer et produkt som dem vet dem komer til og tape penger på? og justerer prisene opp voldsomt opp på etter kort tid? sløse bort....vi betaler dyre norske olje kroner for ei sur linje vi...

"quote"

"Tviler på at de har masse penger å sløse bort, og det tror jeg ikke at du heller ville gjort hvis det var dine penger som ble brukt."quote.... ehhh det er vi som betaler for tjenesten etter utallige prisjusteringer.

Hva med og lukke anus føre du ytrer noe?

Lenke til kommentar

Bare noe å tenke over for alle her, i bunn og grunn er det Telenor som styrer ALLE priser og ALLE muligheter i det eneste telenettet i norge som er tilgjengelig for alle. Ingen kommer utenom å betale penger til Telenor uansett hva de gjør. Telenor har fortsatt for mye makt. :grumpy:

Lenke til kommentar
Uansett Kvalito justerte jo prisnivået høyt.Hvor mye mere må til egentlig for og kunne ha ei fastlinje?

Nok til å dekke tellerskrittene til telenor. Kvalito må uansett betale alle tellerskrittene til Telenor når folk sitter lenge på nettet. Om folk har sittet døgnet rundt måtte kvalito betalt tellerskritt til telenor døgnet rundt. Så det er desverre ingenting som heter ISDN fastlinje. Men fastpris. Men jeg tror det har vært praktisk mulig for telenor å fått til fastpris avtaler for ISDN for folk som ikke kan få bredbånd, men det er den viljen.. *sukk*

Lenke til kommentar

Sjekk avtalen dere inngikk. Det skal stå der hvor lang frist de har på melde ifra endringer. Videre blir jo dette et nytt produkt så det spørs om evt. bindingstid blir gjelende.

Det blir jo som om et firma starter med ADSL til 10kr måneden med 2 års bindingstid for 3 måneder senere øke prisen til 1000kr. Ser for meg at det er lover som beskytter mot dette.

Lenke til kommentar

Men hvordan i himmelens navn kunne din begynne på en pris a 149 kr pr mnd?

Selvskudd?

Jeg personligt tror ikke dette skal være så komplisert, men mere viljen til og kunne gi folk et ok tilbud.

Og om det er Telenor som fucker det til for andre er jeg jammen ikke så sikker på lengre.

Greit og ha noen og skylde på osv osv.....

Penger....griskhet....det er vel her det ligger.

Lenke til kommentar
ehhh det er vi som betaler for tjenesten etter utallige prisjusteringer.

Hva med å lukke kjeften din, stakkars deg som tydeligvis stod litt for nære når kruttet smalt....makan til idiot.

Nicket ditt sier jo alt, og så burde du lære deg å sitere, men det er vel for vanskelig for deg? Og/å regelen burde du også repetere!

Det heter hva med å lukke, ikke og, din amatør! Tipper dine karakterer i norsk ikke er til å hoppe i taket av?

Til alle moderatorer: Unnskyld! :D

Lenke til kommentar
ehhh det er vi som betaler for tjenesten etter utallige prisjusteringer.

Hva med å lukke kjeften din, stakkars deg som stod litt for nærme når kruttet smalt....makan til idiot :lol:

Nicket ditt sier jo alt stakkar...

HaHa latterlig....tålte du ikke det?

ligg unna dialup tråder da vel når du allerede har en adsl linje din far eller mor betaler for.

Har veldig vondt for og tro du klarer og gjøre opp for deg selv.

Uansett dette gjelder ikke deg så bare pakk i sammen.

Lenke til kommentar

Ser her misbruker du og/å regelen igjen din fjomp.

Jeg blir provosert når tullinger som deg kommer med tåpelige kommentarer, når du ikke kan enkle ting som qoute eller og/å regelen!

Synd for deg at du ikke er like smart som meg...

Lenke til kommentar

Ser her misbruker du og/å regelen igjen din fjomp.

Jeg blir provosert når tullinger som deg kommer med tåpelige kommentarer, når du ikke kan enkle ting som qoute eller og/å regelen!

Synd for deg at du ikke er like smart som meg...

Synd det plager deg så voldsomt... men det sier vel mere om deg en om meg.

Takler du ikke en liten feil så synes jeg i grunn synd på deg.

Men sånn er det vel med mamma og pappa dalter som ikke har prøvd noe praktiskt.

uansett få deg et liv det er ikke deg denne tråden gjelder selvom du vil så gjerne.

(fjomp)

Lenke til kommentar

Det er ikke ofte jeg nedlater meg til ren flaming, men la gå:

Råner'n, du er en patetisk stinkende liten drittung. Kan du ikke gjøre oss alle en stor tjeneste og gå til legen og be om å få utført et slikt lite inngrep som fjener forplantnigsevnen. Jeg vet det er veldig lenge til du kommer til å få muligheten til å spre arvestoffene dine, men det er like greit å sikre deg mot skaden allerede nå. Sjansen for at avkommet ditt skulle havne på samme inteligensnivå er rett og slett for stor. Verden har ikke godt av for mange permanent tretten år gamle åndsamøber med markeringsbehov.

Jeg synes i grunnen litt synd på deg. Det kan ikke være lett å gå rett fra barneskolen til soningskø. Mitt tips for å få tiden til å gå i fengselet er å lese noe klassisk literatur tilpasset din aldergruppe. Toget Tomas er en klassiker, likeledes Teletubies Tegnebok. Og en ting til: prøv å ungå å fortelle alle de store slemme guttene i dusjen at du synes det manlige rumpehull er det morsomste i verden.

Lenke til kommentar
Det er ikke ofte jeg nedlater meg til ren flaming, men la gå:

Råner'n, du er en patetisk stinkende liten drittung. Kan du ikke gjøre oss alle en stor tjeneste og gå til legen og be om å få utført et slikt lite inngrep som fjener forplantnigsevnen. Jeg vet det er veldig lenge til du kommer til å få muligheten til å spre arvestoffene dine, men det er like greit å sikre deg mot skaden allerede nå. Sjansen for at avkommet ditt skulle havne på samme inteligensnivå er rett og slett for stor. Verden har ikke godt av for mange permanent tretten år gamle åndsamøber med markeringsbehov.

Jeg synes i grunnen litt synd på deg. Det kan ikke være lett å gå rett fra barneskolen til soningskø. Mitt tips for å få tiden til å gå i fengselet er å lese noe klassisk literatur tilpasset din aldergruppe. Toget Tomas er en klassiker, likeledes Teletubies Tegnebok. Og en ting til: prøv å ungå å fortelle alle de store slemme guttene i dusjen at du synes det manlige rumpehull er det morsomste i verden.

:lol::lol: Jævlig bra!! :woot:

Lenke til kommentar

Selvsagt må Kvalito øke prisene. Serverene deres ble stjålet for kort tid tilbake. Må ha penger for å kjøpe nye...

Problemet med fastpris er at hvis eier av linjene ikke er villig til å gi en fast pris på linjeleie til fastpris tilbyder, så må gjennomsnittlig surfetid pr. abonement pr. mnd være lavere enn de tellerskritt du ville fått for fastprisen. (Håpløs setning :roll:)

Et eksempel.

Hvis du har to abonenter, en fastpris på 100, og abonent en surfer for 150, så må abonent to surfe for under 50 for at dette skal være lønnsomt for fastpris tilbyder. Dette forutsetter fortsatt at linjeeier(Telenor) tar betalt pr. tellerskritt av linjeleier(Kvalito).

Lenke til kommentar

Syns det er forferdelig teit at folk her snakker om en bedrift de ikke har erfaringer med.

Kvalito er fortsatt et lite bedrift, og de kommer til å vokse.

Dette skriver Kvalito:

"Vi må dessverre slutte med gratis oppringt døgnet rundt.

Det er fremdeles billig. Du får syv timer gratis, hver eneste dag for samme prisen, og deretter kun 10 øre per minutt i tellerskritt. Vi har fremdeles Norges beste tilbud til oppringtbrukere. For eksisterende kunder, vil dette gjelde fra og med 1. november. Alle våre kunder står fritt til å si opp uten at vi vil påkreve oss retten til noen oppsigelsestid.

Vi beklager, men vi må tjene penger på det vi driver med :)"

Som dere vet så satser Kvalito på bredbånd (Adsl, Sdsl) og dessuten så tror jeg Telenor har noe med dette å gjøre... Kvalito bruker jo linjene til Telenor og selfølgelig tar telenor godt betalt for det.

Jeg selv er kjempe fornøyd med kvalito.

Dere som ikke vet det så handler de etter boka... alt de gjør her er rett og de følger "kontrakten".

Verden går ikke under fordi et godt tilbud faller bort? det finns da mange flere å velge i mellom :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...