Niklasp Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Disse er så enkle, men likevel så nyttige.Fem triks alle iPhone-eiere bør kunne Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 (endret) Det "trikset" jeg har spart mest tid på, er å lage snarveier i forhold til emoji-ikoner og ord generelt. Generelt -> Tastatur -> Snarveier = ..osv Endret 1. juli 2014 av Goliath 1 Lenke til kommentar
sirtommen Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Det "trikset" jeg har spart mest tid på, er å lage snarveier i forhold til emoji-ikoner og ord generelt. Generelt -> Tastatur -> Snarveier = ..osv Tenkte jeg skulle prøve.. Men virker ikke hos meg. Får beskjed om at jeg ikke kan lage snarveier med emoji Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Tenkte jeg skulle prøve.. Men virker ikke hos meg. Får beskjed om at jeg ikke kan lage snarveier med emoji Prøvde ut nå, du har sikkert brukt emoji på Snarvei-feltet enn Uttrykk-feltet. Det skal være omvendt. Da skal det fungere Lenke til kommentar
sirtommen Skrevet 15. juli 2014 Del Skrevet 15. juli 2014 Tenkte jeg skulle prøve.. Men virker ikke hos meg. Får beskjed om at jeg ikke kan lage snarveier med emoji Prøvde ut nå, du har sikkert brukt emoji på Snarvei-feltet enn Uttrykk-feltet. Det skal være omvendt. Da skal det fungere Døøh.. Seff.. My bad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg