RBW Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Nettbasert tjeneste gjør det veldig enkelt.Lar deg starte en videosamtale på to sekunder Lenke til kommentar
IndirectCell Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Holy shit, endelig en vei vekk fra skype! på tide noen tok hendene i egene saker! Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Å herre! Dette var enkelt! Bye bye skype og andre dyre/"proff-" løsninger Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Hmm.. Virket bra når jeg testet det nå.. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 (endret) Jeg har brukt Appear.in i ca. 8 mnd nå, og har gått helt vekk fra Skype, Google hangouts, osv. Men jeg har likevel et par ting å plukke på. Det virker som at det fort kan bli trøbbel med ekko når vi er 3+ personer og noen bruker Firefox. Spesielt Firefox på OS X eller Linux. Når alle bruker Chrome(ium) er alt fryd og gammen*. Er det noen som kjenner til om det er innebygget ekkokansellering i enten Chrome eller WebRTC-standarden? Og om Firefox kanskje mangler dette? Eller er det andre ting som spiller inn? *Flash/Appear.in i Chrome på Linux og OS X bruker noe satans med CPU under videokonferansen. Av og til nok til å tulle med maskinen. Edit: Det kan forøvrig være greit å nevne hvem som står bak tjenesten også. Appear.in er utviklet at Telenor sin fremtidsrettede utviklingsavdeling, Telenor Digital. Tidligere het de Comoyo og utviklet blant annet strømmetjenesten Comoyo, men de har også en rekke suksesser på porteføljen. WebRTC-standarden er åpen og tilgjengelig for alle, men Telenor Digital har laget Appear.in for å gjøre oppkoblingen sømløs og enkel. Endret 3. juli 2014 av endrebjo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå