Gå til innhold

Småproblemer med Dual skjerm oppsett.

CFD

Anbefalte innlegg

Jeg drev og satt opp et dualskjerm oppsett. Problemet er bare slikt at programmet jeg bruker (Ultramon) ikke finner begge skjermene. Nview finner begge skjermene og som dere ser på bildet så kjører jeg Dual skjermoppsett ,men jeg skulle liksom ha hatt 2individuelle taskbars.

Og slik at ting med 3D bare kommer på skjerm nr1. Ultramon kan alt dette ,men hvorfor finner det bare en skjerm?

http://home.no/stlover/ultamon.finner.bare...e.en.skjerm.jpg

EDIT: Er visst noen folk som vile ha bakrunnsbildet:

http://home.no/stlover/Jolene.Blalock.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har jeg aldri hatt et Nvidia kort, men jeg tror det opplegget er litt feil.

Vanligvis hvis du går på "Display settings" --> "Settings" så skal du se to skjermer der, og kunne flytte de rundt omkring, og aktivere. Dette er helt uavhengig av Nvidia driverne.

Ditt opsett ser ut til å behandle skjermene som en stor skjerm, i stedet for to skjermer i et dualmonitor oppsett. Taskbaren i windows støtter nemlig ikke dualmonitor, og vil kun vises på primary monitor hvis alt er slik som det skal.

Lenke til kommentar

Har jo selvfølgelig prøvd det ,men jeg klikker og klikker på det hele tiden og ingenting skjer. Derfor er jeg litt irritert over det.

Så jeg fundere om jeg skal ta en Reinstall ,men OS`et virker 100%. Eller 99% da. Kommer opp feilmelding hver gang jeg går inn på avanserte instillinger siden jeg hadde en Omegadriver inne før og den fucker litt.

Men har somsagt klikket secondary mange ganger.

Lenke til kommentar

Skjermkortet støtter 2 skjermer. Det er et Nforce2 IGP skjermkort med 2VGA utganger. Jeg skal prøve og legge inn XP (når jeg først legger inn RH9 så kan jeg ta meg tiden til XP også. XP tar jo bare 8min via ghost så det er ikke noe farlig ;) )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...