Joachim_F Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Bli gullgraver i California.Sierra-klassikeren Gold Rush relanseres Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Hadde vært bedre om de hadde gjort det samme som ble gjort med remakene av Monkey Island, altså at de håndtegnet alt fremfor 3D. Lenke til kommentar
Rick Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Liker ikke helt grafikk stilen, mem godt at de relanserer gode gamle spill. Nå må bare noen lage Freddy Pharkas - Frontier Pharmacist og en par andre gamle titler så er jeg happy! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Er mer sjel og stil i den gamle utgaven en den nye dem lager... Men husker jeg spilte dette litt når jeg var guttunge. Så må nesten ta en titt når det kommer for en liten nostalgia dose. Lenke til kommentar
Stig79 Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Stilen i remaken ser ut som den er blottet for all sjel. Av en eller annen grunn synes jeg originalen faktisk ser bedre ut. Lenke til kommentar
Stig79 Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Hadde vært bedre om de hadde gjort det samme som ble gjort med remakene av Monkey Island, altså at de håndtegnet alt fremfor 3D. Helt enig. 3D er helt feil i slike type spill. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Morsomt, håper det dukker opp på Steam for Ubuntu etter hvert. God gammel 2D gameplay med pen grafikk. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 For fancy grafikk, liker ikke 3D i sånne spill , men må vel kjøpe Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Jeg er også skeptisk til 3d-varianten, men jeg vil få si at jeg synes Goldrush virket helt greit med den nye grafikken. Spesielt om de får et noenlunde funger point'n'click-system. Vampyre Story gjorde for eksempel mye bra teknologisk sett... Lenke til kommentar
MartinGM Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Gold Rush var et ganske kult spill. Tips: Få solgt huset før nyheten om gullrushet havner i avisen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå