Tjuls Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 ville det funka å sette på an gammel pentium kjøleribbe på GPU og driti i vifta? husker da denne kjøleribba var bra nok for en pentium 90hz uten vifte. *mimre* GPU vifta mi er syk.. den bråker noe forferdelig jeg har et gammelt GeForce2 MX 400 32mb :oops: Lenke til kommentar
Tjuls Skrevet 22. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2003 ingen som tror det vil funke? gpu kjøleren min bråker så mye at jeg ikke får sove om natta mer.. er ganske desperat Lenke til kommentar
pertm Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Du kan jo prøve. Det skjermkortet er jo ikke akkurat det dyreste. Jeg vet Micoplex har noen kjøleribber for skjemkort. Lenke til kommentar
Tjuls Skrevet 22. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2003 nei jeg vet det ikke er det dyreste.. men jeg har heller ikke lyst til å måtte kjøpe nytt.. får en kjøleribbe til pentium 2 i dag.. den skal vist funke.. får se hvordan det går.. Lenke til kommentar
dizzycow Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Det funka ikke på mitt gamle gf 400mx 32mb.. men den ble ikke ødelagt da. hadde bare en liten oginal kjøle ribbe på den.. eneste gale var at Q3 hakka Lenke til kommentar
stordraugen Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 jeg har et gf2 mx 400 kort uten vifte... det funker bra.. så lenge du har litt luftgjennomstrømming så burde det gå bra.... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 GF2 MX har ikkje behov for kjøling _egentlig_, men ei kjøleribbe skader jo ikkje.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå