Gabriel Shear Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Viss man blokkerer en person på MSN. Får han vite om det da, eller blir det bare jeg markert som offline liksom?? Noen som vet?? Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Du blir bare markert offline.. Uansett MSN messenger er blitt helt bak maal.. kvitt deg med det. De har stengt tilbudet.. Slemme slemme MS.. Sverger til IRC, mail og forum heller.. Kanskje jeg skal pr0ve Jabber( www.jabber.org ) ogsaa... Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 23. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2003 Du blir bare markert offline.. Uansett MSN messenger er blitt helt bak maal.. kvitt deg med det. De har stengt tilbudet.. Slemme slemme MS.. Steng tilbudet? Hvilket tilbud? Er det betalingstjeneste nå du mener? Eller mente du å blokkere folk, eller hva er det du snakker om? :-) Lenke til kommentar
BBernes Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Du blir bare markert offline.. Uansett MSN messenger er blitt helt bak maal.. kvitt deg med det. De har stengt tilbudet.. Slemme slemme MS.. Steng tilbudet? Hvilket tilbud? Er det betalingstjeneste nå du mener? Eller mente du å blokkere folk, eller hva er det du snakker om? :-) Han er sikkert en linux freak som har vert optatt med og compile kernel så han ikke har fått med seg at msn bare byttet protokoll . De stengte ingen ute . Lenke til kommentar
jst_productions Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 er det defor jeg ikke får messenger til å funke i lindows lenger?? hva må jeg gjøre?? Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 er det defor jeg ikke får messenger til å funke i lindows lenger?? hva må jeg gjøre?? Du trenger en ny MSN-klient, som f.eks amsn (http://amsn.sourceforge.net/) som støtter v9 av protokollen. Da funker alt utmerket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå