Gå til innhold

prosjekt billig kunstnerisk casemod

Anbefalte innlegg

Jeg har bestemt meg for å lakke kabinettet i en farge og så på en eller annen måte få sprayet tegninga av dragen på sideveggen. Jeg har ingen anelse om hvordan jeg skal gjøre det, men jeg finner vel utav noe snart. Hvis noen har gjort dette før vil jeg gjerne høre hva dere gjorde, hva dere brukte og alle de tingene.

Godt nyttår forresten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Svart sprittusj på grått kabinett ble ikke noe særlig pent så jeg har igrunnen droppet de planene. Men hvit sprittusj på svart kabinett tror jeg vil passe ypperlig til f.eks. en drage tegnet i 'tatoo' style. Jeg gjorde ett lite forsøk inatt med hvit farge på svart papir og det ble ikke så vært.

Spørsmålet nå er hvordan jeg skal få lakket hele kabinettet svart på best og billigst mulig måte.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg har omsider fått igjen pcen min og fortsetter på prosjektet mitt.

pycnokabbis.JPG

Jeg vil ha svart kabinett og hvit drage. Jeg tegner områdene rundt dragen med sprittusj - dekker over dette med noe og lakker kabinettet svart. Jeg tror dette skal gå ganske greit, jeg tenker å kjøpe lakk på mandag. Imellomtiden kan jeg kanskje gjøre kabinettet ferdig og klar for lakkering.

Det frister å ta av sidedøren og gjøre dette skikkelig og bruke tid på dette, men nå vil jeg bare bli ferdig med dette asap.

Endret av Pycnopodia
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...