Gå til innhold

TV som spill skjerm, funke greit?

FredFull

Anbefalte innlegg

Hei! jeg har tenkt å kjøpe meg en ny pc uten skjerm, men jeg har gammel 15" som jeg har tenkt å bruke til internett, windows og strategi spill (generals osv...). Til andre spill som half life, ghost recon osv, har jeg tenkt å bruke en 21" tv til å spille på, sitter ca 2m unna. Vil det funke greit!? :roll:

Skjermkortet som skal brukes er et connect 3d radeon 9600xt, bruker svhs utgangen fra skjermkortet.

Takker for alle svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

grafikken blir bedre på en monitor, og hvis du skal prøve å treffe noe kan du ikke bruke en tv tror jeg. på tv-en blir punktene unøyaktige, og de går over i hverandre. Hvis du fks skal sikte inn på hodet til en fyr, har du musa over et punkt som tv-en har lagd og som i spillet ikke er der.

Lenke til kommentar

Ikke bruk en TVskjerm som spillskjerm. Eneste den duger til er filmer og bilspill. Du kan bruke TVtool til og sette skjerm oppløsningen ned til TV`ens Native oppløsning ,men dette blir bare en dårlig erstattning for en Dataskjerm. JMdata har feks gode skjermer. Bor du i nærheten så anbefaler jeg dem. Har selv hatt gode erfaringer derifra.

Lenke til kommentar

Har eit ti 4800 og (kanskje) min pc skjerm har starta å skrante, men eg spiller på min 21" så det fyker etter. Har ikkje problemer med kornete bilde eller noko. Blir faktisk MYKJE bedre. Ikkje at eg er nokon ekspert der men prøv det. Spillegleden blir større Med 21" enn med 15" uansett

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...