Zemeckis Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Hei Så litt på nokias sider og så den nye Nokia 3200 som kommer.Den skal visst komme i fjerde kvartal 2003,men noen som vet mer spesifik når?Leste på amobil sine sider at den skulle komme i september.Jeg er litt på utsikk etter en ny nokia mobil,jeg vet ikke hvilken jeg skal gå for.Nokia N-gage eller nokia 3100/3200.Hva mener dere om dere skulle velge en? Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Den offisielle lanseringsdatoen var i september ja. Leveringsdatoen ble på sin side satt til en gang i fjerde kvartal. http://amobil.no/art.php?artikkelid=1910 Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Viss du liker å spille og trenger ting som bluetooth og andre avanserte funksjoner bør du kjøpe deg N-Gage. Men er du som meg og vil ha en liten kompakt telefon med kjekke funksjoner, så kjøper du Nokia 3200. den er både billig og har en god del greie funksjoner i en slik pris klasse... Eller hva sier du til FM-Radio, MMS (riktig nok ikke "fullstendig MMS), innebygd kamera (samme som i den mye dyrere Nokia 7250), "lommelykt!, høytaler (handsfree) og mange andre greie funksjoner... Hvertfall når du tenker på prisen. Min neste telefon blir en 3200, selv om den kansje er litt for mye "fjortiss" mobil, men så har jeg ikke allverdens penger heller da, og den passer meg perfekt! Lenke til kommentar
genser Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 jeg synes også 3200 ser ålreit ut på papiret.. får håpe den lever opp til det i virkeligheten da.. vil du ha en telefon til å snakke med, ikke kjøp ngage... Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 21. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2003 Er ikke ute etter bluetooth og slike avanserte ting.Men liten og lett mobil med fm radio(det er vel stereo radio på den?),mms,fargeskjerm,java,poly og kamera (selvsagt) er det jeg er ute etter.Skulle egentlig kjøpe meg N-gage,men skal gå for en Nokia 3200 og en iRiver mp3 spiller istede :wink: Hvor mye minne er det på N3200?Fant ikke ut noe på nokia.no :-? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå