varebil Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Jeg har en Shuttle XPC og en XP 2800 barton cpu. Tror dere jeg kan overklokke den til xp300 ? Den ligger under 50 grader på load nå. Hvordal burde jeg overklokke ? Takker for svar. Lenke til kommentar
HatOBjekt Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 klokk som f... og ha flytende nitrogen i en tube/beholder over cpu, eventuelt kan du gå for den "safe" metoden med tørris, bare husk å fylle etter med tørris...det skal visstnok funke bra Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 klokk som f... og ha flytende nitrogen i en tube/beholder over cpu, eventuelt kan du gå for den "safe" metoden med tørris, bare husk å fylle etter med tørris...det skal visstnok funke bra Men seriøst så er ikke Shuttle så veldig egnet for overklokking. Men du kan stille opp FSB til den blir ustabil, så kan du se hvor langt du kommer :wink: Lenke til kommentar
bambam Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 XP300 skulle gå greit , men XP3000 kan bli litt værre. Skulle sikkert gå, men shuttle boksene er ikke beregnet på overklokking. Og har både mye dårligere kjøling og muligheter en vanlige maskiner. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Ja klokke til Xp 300 går sikkert glatt Tenker meg at Cpu tempen vil synke også... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå