Rubex Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Er det noen som har prøvd spillet? Det er sinnsykt kult. De som spiller det: Hva synest dere om det? Hva synest dere kunne vert bedre osv. Til dere som ikke har prøvd det: www.norwegianmafia.no Det er verd å prøve det Lenke til kommentar
niteass Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 det er ûber..men desverre er sia nede nå Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Tittelen høres i alle fall lovende ut. Hva slags spill er det? Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 idéen er veldig, veldig god, men en er litt for avhengig av å skulle være ofte på nettet for å ha noen stor glede av det. jeg har maskina mi kun halvparten av uka, var veldig kjedelig å komme tilbake til et sønderknust imperie etter 82 ticks... Lenke til kommentar
Thulian Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 joda har prøvd det, men gikk lei etter noen få dager... gamblingen skuffet meg stort...virket ikke! www.starkingdoms.com er mye bedre Lenke til kommentar
Döden Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Fett spill nok en gang. Siden er desverre nede på ubestemt tid. Støtt mafia Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 23. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2003 Nå er det oppe igjen Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 sånn, da har jeg sletta bruker og har nå gått over til fortrengelses-perioden - skulle ikke ta så lang tid. som sagt så finnes det ikke moro med mindre en sitter på nettet bortimot 24/7, og gjør man ikke det så blir man veldig lett overkjørt. og selv om det tilsynelatende er en måte å komme seg opp av grøfta igjen så ender det bare med at det kommer en myriade av tullinger og meier deg ned igjen. forferdelig lite variasjon, og det finnes antakelig en ideal-måte å komme seg uberørt ut av de første 72 timene, hvilket ikke lover spesielt bra. ta gjerne en titt, men ikke bli overraska hvis det går til hel... Lenke til kommentar
Hellslayer Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Spillet er kjempe bra, selv om jeg er uenig i noe av det de har gjort i runde 1! For eksempel syns jeg det ikke er så veldig vellykket med alle fylkene, det blir på en måte for mye! Og nå som runde 1 etterhvert nærmer seg slutten syns jeg at de burde gjøre følgende: Flere typer gangstere. Flere typer våpen. Ikke fullt så mange småsteder/tettsteder, heller åpne for flere spillere i hver by! Når man forsvarer noen så blir gangsterne der til man trekker de tilbake, så man slipper og "time" hele tiden! Flere måter å gamble på f.eks: Kortspill, rulette, div sporter osv Ting som er bra nå: Gamblingen (hvis vi får litt flere muligheter) Søkefunksjonen (Endelig ) Noen som har noen flere synspunkter? Lenke til kommentar
P4niX Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Utrolig fett spill Problemet er bare at nå er sia nede igjen! Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Diggers spilll ... Lenke til kommentar
Sugx Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 http://test.sugx.net/mafia.php Dere har vel sjekka ut mafia kalkulatoren, finn ut hvor mange gangstere/våpen folk har uten å bruke DOP!!! Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 jeg spiller dette og er oppe i hammerfest, jeg har 100000 poeng. Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 spillet var bedre før jeg ble angrepet men det er veldig skøy spill da, var på NM's future kanal i går, det som de planlegger videre i neste runde (beta3, ikke runde2) er blant annet: -flere våpen -flere typer butikker -kjøretøy -flere spill (bla. LOTTO!) -muligheten for at forsvar kan være hos den du forsvarer i enten mer enn 1 tick, eller at man kan sette delay på forsvaret -ny GUI, bygget opp på frames og litt annet snacks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå