Gå til innhold

Hva skjer med verden i dag. ?

HEE

Anbefalte innlegg

jepp

våknet opp til en ny dag i dag. hehe

ringte noen kompiser ene hadde besøk noen andre jorde ikke noe

så fikk jeg besøk. Så på han (jeg fikk besøk av) at det var noe som ikke stemte helt og ganske riktig han var iriter over noe (vet ikke hva). Og jeg og føler med litt iritert (sitter her og små skjelver litt). så hva skjer med verden i dag den 21.okt ?? føler at det er en dårlig atmosfære der ute .. noen som har dette i dag ? kanskje det er vinteren som dytter ned "syken" ikke vet jeg. alle jeg har snakket med i dag har hatt problemer med noe

:shrug:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så på han (jeg fikk besøk av) at det var noe som ikke stemte helt og ganske riktig han var iriter over noe (vet ikke hva). Og jeg og føler med litt iritert (sitter her og små skjelver litt).

hva skjedde så? :shrug: smelte du døra i trynet på han? skjønte ikkje heil det! du såg på han..... WTF :p

Lenke til kommentar
Så på han (jeg fikk besøk av) at det var noe som ikke stemte helt og ganske riktig han var iriter over noe (vet ikke hva). Og jeg og føler med litt iritert (sitter her og små skjelver litt).

hva skjedde så? :shrug: smelte du døra i trynet på han? skjønte ikkje heil det! du såg på han..... WTF :p

bare snakket lissom om at i dag er det en farlig dag. så dro han skulle trene sa han (skulle møte ei dame) trening ja ..

Lenke til kommentar

Har hatt en dritt trist dag idag jeg og...Ikke sånn trist trist, men heller en kjip dag da...Har abre sitti her å kjeda meg, også sovna jeg klokka 3 til litt over 5 idag :shrug:

Og folk jeg prater med er bare sure og kjipe idag...for å ikke snake om mora mi, hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...