HEE Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 jepp våknet opp til en ny dag i dag. hehe ringte noen kompiser ene hadde besøk noen andre jorde ikke noe så fikk jeg besøk. Så på han (jeg fikk besøk av) at det var noe som ikke stemte helt og ganske riktig han var iriter over noe (vet ikke hva). Og jeg og føler med litt iritert (sitter her og små skjelver litt). så hva skjer med verden i dag den 21.okt ?? føler at det er en dårlig atmosfære der ute .. noen som har dette i dag ? kanskje det er vinteren som dytter ned "syken" ikke vet jeg. alle jeg har snakket med i dag har hatt problemer med noe Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Avoid hangovers - stay drunk! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 SERIØST! Har en sånn dritt-dag selv... alt er kjipt og j¨ævlig *sette på trist musikk* Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Så på han (jeg fikk besøk av) at det var noe som ikke stemte helt og ganske riktig han var iriter over noe (vet ikke hva). Og jeg og føler med litt iritert (sitter her og små skjelver litt). hva skjedde så? smelte du døra i trynet på han? skjønte ikkje heil det! du såg på han..... WTF Lenke til kommentar
HEE Skrevet 21. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2003 Så på han (jeg fikk besøk av) at det var noe som ikke stemte helt og ganske riktig han var iriter over noe (vet ikke hva). Og jeg og føler med litt iritert (sitter her og små skjelver litt). hva skjedde så? smelte du døra i trynet på han? skjønte ikkje heil det! du såg på han..... WTF bare snakket lissom om at i dag er det en farlig dag. så dro han skulle trene sa han (skulle møte ei dame) trening ja .. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Kanskje vi får høre om det senere på nyhetene. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Kanskje vi får høre om det senere på nyhetene. Garantert Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Har hatt en dritt trist dag idag jeg og...Ikke sånn trist trist, men heller en kjip dag da...Har abre sitti her å kjeda meg, også sovna jeg klokka 3 til litt over 5 idag Og folk jeg prater med er bare sure og kjipe idag...for å ikke snake om mora mi, hehe Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 jeg er forkjøla og har feber i dag.. helvettes kulda sin skyld og jeg som ikke kler meg godt nok.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Eg er ikke i noe trist humør. Kanskje det er vinter depresjonen som utvikler seg hos dere? Får det vært vinter når det ikke er snø. Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 dritt dag her også glemte bagen min på toget så var det et sørens slit med å få den igjen dama på togstasjonen ble dritsur jente problemer, matematikk prøve osv... tipper også vi får høre om det på nyhetene 8) Lenke til kommentar
asyrst Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 huh?!? merkelige greier.. jeg hadde også det den dagen.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå