bassmania Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 vet noen av dere hvor jeg kan få innstalerte cat.3.7? 3.8 fakker opp BF1642, får masse sånn dritt greier etter at trykker på Esc. Lenke til kommentar
[BiGG] Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Jeg har det ,du finenr det kanskje på kazaa eller kanskje ati.com har noen plasser de har "gamle drivere" eller no..? Lenke til kommentar
The.Arisen.One Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 "]Jeg har det ,du finenr det kanskje på kazaa eller kanskje ati.com har noen plasser de har "gamle drivere" eller no..? Ati har sikkert et "Archive" for drivere. Anyway, etter 2 sek søk på google.com, fant jeg denne linken. Enjoy ! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 De nye ATI driverne SUGER. Jeg kan spille Call of Duty demoen i 5 sekunder før det klikker. Samme med Battlefield. Installerte gamle drivere og nå funker alt! Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 21. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2003 "]Jeg har det ,du finenr det kanskje på kazaa eller kanskje ati.com har noen plasser de har "gamle drivere" eller no..? Ati har sikkert et "Archive" for drivere. Anyway, etter 2 sek søk på google.com, fant jeg denne linken. Enjoy ! takker så mye... Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 battlefield 1942 med secret weapons of WW2 og desert combat går som ei kule med catalyst 3.8 her patcha opp battlefield'n ? Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Jepp, du finner Catalyst 3.7 driverne på ATi sine hjemmesider... Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 www.omegacorner.com har en liste over mange gamle ATi og nVidia drivere... :wink: Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Her er ati's egne arkiver for XP, 2000 og ME (og 98 ). edit: Har noen av dere prøvd å skrive 98 i parentes, altså slik: (98) Hihi, smilies er gøy... :wink: Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 De nye ATI driverne SUGER. Jeg kan spille Call of Duty demoen i 5 sekunder før det klikker. Samme med Battlefield. Installerte gamle drivere og nå funker alt! Ja..og det betyr jo så klart at driverne suger for alle Lenke til kommentar
YpsiNine Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Jeg bruker Omega sine 3.8.5 drivere som ble lekket av Dell. De er en mellomting mellom 3.8 og de kommende 3.9 Og de fungerer kjempebra! Det med at monitorer og sånt tar kvelden er jo bare tull. Folk i andre forum forstår jo også at det er en dust som har satt ut ryktene for å skade ATi sitt rykte. Og BF1942 fungerer helt fint på min maskin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå