Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 (endret) Apple har i dag sluppet iOS 7.1.2 inkl ny Apple TV software. Her er det som er nytt: http://support.apple.com/kb/HT6297 Noen som har testet? Erfaringer? Sitter selv og venter på å få denne inn på en 4S, 5S, Apple TV 3rd gen og iPad 3. Edit: Alt OK med Apple TV, som fikk 6.2 (6698.99.50.31) Oppdatering av 4S og iPad 3 gikk normalt. Oppdatering av 5S stoppet etter ca 40%, men fullførte uten problemer etter en hard reset. Endret 1. juli 2014 av Slettet-fsaSP0zV Lenke til kommentar
bytrollet Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Nå har jeg oppdatert telefon og ipad med dette og er meget skuffet. Batteritiden på Ipaden er mildt sakt elendig. Den mister batteritid selv om den ikke er i bruk og resulterer i at jeg må lade den hver kveld enten jeg bruker den eller ikke. Får vel bare prøve og resete dritten. På Iphone klarer jeg ikke å koble til med Bluetoothen til utstyr som jeg har brukt inntill oppdateringen. Så denne "oppdateringen" var rimelig bortkastet. Lenke til kommentar
HaakonSag Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 IMAP for gmail kontoen vil ikke verifisere, og dermed ikke hente noe e-post. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Jeg har ikke noen problemer i det hele tatt. iPaden varer like lenge som før, og iPhone kobler seg til alle BT-enhetene like bra som før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå